Gå til innhold

Bremsespor selv om jeg er nøye med å tørke meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i noen år nå slitt med at jeg får bremsespor selv om jeg er nøye med å tørke meg. Jeg bruker flere lag med papir, helt til papiret er hvitt.

Jeg opplevder også at rumpa klør skikkelig under bevegelse. Det hender at jeg er på jobb, og plutselig opplever at det blir vått i boxeren når jeg beveger meg mye. Når jeg tar av meg buksa, ser jeg at det har kommet bremsespor - selv om jeg tørket meg helt til papiret var hvitt etter forrige dobesøk. Det hender også at det kommer blod på papiret (lyserødt i farge, så ferskt blod)

Jeg har endret kostholdet og levd sunt for å se om det hjelper, men det har ikke hjulpet.

Jeg har også mye luft i magen, og får noen ganger diaré rett etter at jeg har spist. Kanskje det er noe jeg ikke tåler? 

Har kviet meg til å kontakte legen, da jeg synes det er litt flaut. Men nå må jeg nesten ta det steget, for det er slitsomt å plutselig måtte gå på badet fordi jeg helt ut av det blå må fise eller gjøre nummer 2.

Det har ikke blitt verre med årene, men det har holdt seg stabilt om jeg kan si det.

Er det noen andre her som har slitt med det samme?

Anonymkode: 2c751...89b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har i noen år nå slitt med at jeg får bremsespor selv om jeg er nøye med å tørke meg. Jeg bruker flere lag med papir, helt til papiret er hvitt.

Jeg opplevder også at rumpa klør skikkelig under bevegelse. Det hender at jeg er på jobb, og plutselig opplever at det blir vått i boxeren når jeg beveger meg mye. Når jeg tar av meg buksa, ser jeg at det har kommet bremsespor - selv om jeg tørket meg helt til papiret var hvitt etter forrige dobesøk. Det hender også at det kommer blod på papiret (lyserødt i farge, så ferskt blod)

Jeg har endret kostholdet og levd sunt for å se om det hjelper, men det har ikke hjulpet.

Jeg har også mye luft i magen, og får noen ganger diaré rett etter at jeg har spist. Kanskje det er noe jeg ikke tåler? 

Har kviet meg til å kontakte legen, da jeg synes det er litt flaut. Men nå må jeg nesten ta det steget, for det er slitsomt å plutselig måtte gå på badet fordi jeg helt ut av det blå må fise eller gjøre nummer 2.

Det har ikke blitt verre med årene, men det har holdt seg stabilt om jeg kan si det.

Er det noen andre her som har slitt med det samme?

Anonymkode: 2c751...89b

Synes du skal ta dette opp med legen. Dersom du har litt lekkasje, så finnes det gode tiltak som kan hjelpe. Se Avføringslekkasje - NHI.no At det har holdt seg stabilt gjennom lang tid er heldigvis et tegn på at du ikke feiler noe alvorlig. 

For å være sikker på at det er lekkasje og ikke det at du ikke har fått tørket deg ordentlig, så kan du en periode fremover bruke våtservietter eller klut etter at du har vært på do.  

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

What?🤣

Anonymkode: 0abf3...064

Var det så morsomt? Vi er på et helse-nettsted og på forumet Allmennmedisin, et helt naturlig sted å ta opp slike problemer på. Men noen vokser jo aldri fra at det er morsomt med bæsj.

snusmumeriken96
Lillemus skrev (34 minutter siden):

Var det så morsomt? Vi er på et helse-nettsted og på forumet Allmennmedisin, et helt naturlig sted å ta opp slike problemer på. Men noen vokser jo aldri fra at det er morsomt med bæsj.

Haha

Annonse

snusmumeriken96
Lillemus skrev (2 timer siden):

Altså, det her virker som trolling. 😉

snusmumeriken96 skrev (7 minutter siden):

Snakker du til ts eller meg?

Hvorfor tror du alle skriver til eller om deg? Denne tråden handler ikke om deg i det hele tatt.

snusmumeriken96 skrev (6 minutter siden):

Altså, det her virker som trolling. 😉

Nei, jeg synes innlegget var alvorlig og seriøst. Hadde det vært trolling tror jeg neppe det hadde ligget i et forum som er såpass lite besøkt som dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...