Gå til innhold

Hva mener Høyre om trygd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (13 minutter siden):

Du vil ærlig talt ikke at uføretrygdede skal kunne tjene så lite som 50 000 kroner i året ved siden av trygden uten trekk? Tjener man over det så trekkes det jo.

Kan du tjene 50tusen ved siden av uføretrygd så er du ikke 100% uføretrygdet. Da har man evnen til å tjene penger. 

Jeg er ufør.

Og går ikke på hva jeg vil, men hva som faktisk er rettferdig for alle. De som faktisk er med på å betale den uføretrygden også.

Ikke rettferdig samfunnet skal gi penger til noen, alle eller ingen.

Anonymkode: eb0d2...775

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg mener at klarer man å jobbe litt ved siden av trygden så bør trygden trekkes tilsvarende. 

Anonymkode: 2bc06...aef

Da vil man tape penger på å jobbe (det koster f.eks. penger å komme seg på arbeid).

Anonymkode: 4d200...372

AnonymBruker
52 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan du tjene 50tusen ved siden av uføretrygd så er du ikke 100% uføretrygdet. Da har man evnen til å tjene penger. 

Jeg er ufør.

Anonymkode: eb0d2...775

Høres ut som om du er misunnelig på andre som har noe restarbeidsevne.

Anonymkode: 4d200...372

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...