Gå til innhold

Røyker du?  

21 stemmer

1. 1. Røyker du?

• Ja
      4
    • Nei
      17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Røykte en periode under studietiden, hvilket jo egentlig var bare teit, særlig ettersom jeg kom meg fint gjennom tida på ungdomsskolen og videregående uten å bøye etter for røykepresset. Og så begynner jeg som student 20+… Jaja, varte ikke så lenge, da, nå har jeg holdt opp på 35. året. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489671-r%C3%B8yker-du/#findComment-4349030
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg savner de gamle kioskene som hadde flere hyllemeter med røyk, snus, skrå og piper og velge mellom. Mikkel Rev smilte til deg fra eventyrblandings pakka. Snille kassadamer spurte aldri om leg selv om vi var 14. Hawken snus var nærmest som godteri å prøve ut. 

I dag er det bare Narvesen og mix igjen. Med pølser, boller og plastikk. De flotte røykpakkene er sensurert og har bilder av sykdom på seg.

Ting var mye bedre før.

En sjokoladeplate i dag er bare pakket inn i plastikk. Før kom de i papir ytterst og sølv-papir innerst.

Maarud med paprika smakte deilig friskt, de bytta oppskrift til noe veikt og ugjenkjennelig på begynnelsen av 90 tallet. Kokkan kom i glassflasker og det i store varianter også.

Før var det stas å kose seg med usunne ting. Nå er alt bare plastikk.

Har forlengst sluttet å røyke.

Anonymkode: 46d6b...06e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489671-r%C3%B8yker-du/#findComment-4349260
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...