påskelilje Skrevet 19. april Skrevet 19. april Nå står pinnekjøttet på kok, og kålrabien er kuttet opp og lagt i kaldt vann. Gleder meg! Moltekrem av selvplukkede Setesdalsmolter til dessert! 1 Siter
Sokk Skrevet 19. april Skrevet 19. april Mamma og pappa skal servere hjort (fra fryseren) og ostekake til dessert. Og den ostekaken vet jeg er god for jeg spiste av den i går også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Flesk og duppe med øl inntil Anonymkode: 080ee...16b 1 Siter
Marye Skrevet 19. april Skrevet 19. april Marye skrev (På 19.4.2025 den 11.11): Fiskepinner og potetmos Ekspander Ble taco isteden 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. april Skrevet 20. april I dag ble det pizza... hadde besøk av datteren med familie, så da bestillte vi. Smakte kjempe godt. 0 Siter
Dinolina Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Middagsbesøk i dag, andebryst. Aldri spist det før, men var veldig godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Italiensk gryte. Toro? Toro e kjempegodt nok! Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
Marye Skrevet 20. april Skrevet 20. april I morgen blir det lammelår med fløtegratinerte poteter 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april Skrevet 20. april Vi hadde en rest av gratinert blomkål og brokkoli, stekte noen grillpølser og en løk og blandet det hele sammen + et par små smørklatter. Sto i ovnen på 200 g i 20 min. Ble godt. 😀 0 Siter
Vhanja Skrevet 20. april Skrevet 20. april I dag hadde vi fersk spaghetti med kjøttboller i tomatsaus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.