Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Her blir det 2 knekkebrød med en boks makrell i tomat (110g) og lett majones + blåbær med mager vanilje kesam til dessert. 

Det har jeg og hatt i det siste, ikke dessert da. da må vi gå ned i vekt. 

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Det har jeg og hatt i det siste, ikke dessert da. da må vi gå ned i vekt. 

Jeg må også ned i vekt, men bare knekkebrød med makrell i tomat blir for lite for meg som middag. Skal dessuten ha en del melkeprodukter pga benskjørhet.  Nå er det heller ikke mye kalorier i en god porsjon med mager vanilje kesam og blåbær da. Og det er innmari godt.

stjernestøv
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Jeg må også ned i vekt, men bare knekkebrød med makrell i tomat blir for lite for meg som middag. Skal dessuten ha en del melkeprodukter pga benskjørhet.  Nå er det heller ikke mye kalorier i en god porsjon med mager vanilje kesam og blåbær da. Og det er innmari godt.

Ok. Kanskje jeg skulle smakt det. :) 

Annonse

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Da skal jeg teste det når norske jordbær kommer, er nok sunnere enn fløte som jeg liker. 

Ja, det er klart mye sunnere enn fløte, metter gjør det også.   Jeg går på senter for sykelig overvekt og der sa de at dette var fint å spise. Det gir også meg en følelse av og ikke bare gå på diett. Dette er noe jeg kommer til å fortsette med.

stjernestøv
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Ja, det er klart mye sunnere enn fløte, metter gjør det også.   Jeg går på senter for sykelig overvekt og der sa de at dette var fint å spise. Det gir også meg en følelse av og ikke bare gå på diett. Dette er noe jeg kommer til å fortsette med.

Ok. Det er bra det da, da går det jo an å kose seg med noe. 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nei, men jeg har fått beskjed på sykehuset om hva jeg bør spise. Så foreløpig så forholder jeg meg til det.  Skal ta å lese den

Annonse

emilie321 skrev (3 minutter siden):

Så flott at du får god hjelp 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...