emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Her blir det 2 knekkebrød med en boks makrell i tomat (110g) og lett majones + blåbær med mager vanilje kesam til dessert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (3 minutter siden): Her blir det 2 knekkebrød med en boks makrell i tomat (110g) og lett majones + blåbær med mager vanilje kesam til dessert. Det har jeg og hatt i det siste, ikke dessert da. da må vi gå ned i vekt. 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april stjernestøv skrev (16 minutter siden): Det har jeg og hatt i det siste, ikke dessert da. da må vi gå ned i vekt. Jeg må også ned i vekt, men bare knekkebrød med makrell i tomat blir for lite for meg som middag. Skal dessuten ha en del melkeprodukter pga benskjørhet. Nå er det heller ikke mye kalorier i en god porsjon med mager vanilje kesam og blåbær da. Og det er innmari godt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (4 minutter siden): Jeg må også ned i vekt, men bare knekkebrød med makrell i tomat blir for lite for meg som middag. Skal dessuten ha en del melkeprodukter pga benskjørhet. Nå er det heller ikke mye kalorier i en god porsjon med mager vanilje kesam og blåbær da. Og det er innmari godt. Ok. Kanskje jeg skulle smakt det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april stjernestøv skrev (22 minutter siden): Ok. Kanskje jeg skulle smakt det. Jeg synes det er kjempe godt. Godt også med jordbær i. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (8 minutter siden): Jeg synes det er kjempe godt. Godt også med jordbær i. Ok. Da skal jeg teste det når norske jordbær kommer, er nok sunnere enn fløte som jeg liker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april Skrevet 25. april Hjemmelaget lapskaus, tok opp fra fryseren i morrest og satte på benken, var perfekt tint til jeg kom hjem. Enkelt og veldig greit når jeg må busse til jobb og er temmelig sliten når jeg kommer hjem. Og veldig godt! 1 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok. Da skal jeg teste det når norske jordbær kommer, er nok sunnere enn fløte som jeg liker. Ja, det er klart mye sunnere enn fløte, metter gjør det også. Jeg går på senter for sykelig overvekt og der sa de at dette var fint å spise. Det gir også meg en følelse av og ikke bare gå på diett. Dette er noe jeg kommer til å fortsette med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (44 minutter siden): Skal dessuten ha en del melkeprodukter pga benskjørhet. Har du lest denne: https://www.forskning.no/mat-og-helse/melk-hjelper-ikke-mot-beinskjorhet-hos-eldre/468279 1 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (1 minutt siden): Ja, det er klart mye sunnere enn fløte, metter gjør det også. Jeg går på senter for sykelig overvekt og der sa de at dette var fint å spise. Det gir også meg en følelse av og ikke bare gå på diett. Dette er noe jeg kommer til å fortsette med. Ok. Det er bra det da, da går det jo an å kose seg med noe. 1 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Lillemus skrev (1 minutt siden): Har du lest denne: https://www.forskning.no/mat-og-helse/melk-hjelper-ikke-mot-beinskjorhet-hos-eldre/468279 Nei, men jeg har fått beskjed på sykehuset om hva jeg bør spise. Så foreløpig så forholder jeg meg til det. Skal ta å lese den 1 Siter
Soleil70 Skrevet 25. april Skrevet 25. april emilie321 skrev (3 minutter siden): Ja, det er klart mye sunnere enn fløte, metter gjør det også. Jeg går på senter for sykelig overvekt og der sa de at dette var fint å spise. Det gir også meg en følelse av og ikke bare gå på diett. Dette er noe jeg kommer til å fortsette med. Så flott at du får god hjelp 👍 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Soleil70 skrev (Akkurat nå): Så flott at du får god hjelp 👍 Ja, det er veldig bra👍😊 0 Siter
Dinolina Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april I dag blir det grilling av flintstek med potetsalat. 0 Siter
Dinolina Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Skal ha deilig snickerskake til dessert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.