Gjest Adeie Skrevet 30. april Skrevet 30. april (endret) I dag blir det ovnsbakte grønnsaker. Drit lei mat. Synd man må passe på å få i seg variert kosthold. Kunne levd på bananer om dagen. Endret 30. april av Adeie 0 Siter
Dinolina Skrevet 30. april Forfatter Skrevet 30. april I dag skal jeg ha karbonader med stekte poteter og løk, med rømmedressing. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. april Skrevet 30. april fiskekaker, potetmos, grønnsaker og remulade med sitron. 0 Siter
Vendi Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Lillemus skrev (10 minutter siden): Hjemmelaget pizza. Høres godt ut! Hva pleier du å ha på? Dvs hvordan pleier du å lage den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Vendi skrev (2 minutter siden): Høres godt ut! Hva pleier du å ha på? Dvs hvordan pleier du å lage den? Vi lager gammeldags pizza rett og slett. Deigen satte jeg for4 timer siden av en 1/2 ts tørrgjær, litt salt, en dæsj olivenolje, lunkent vann (nesten kroppstemperert) og mel til passe deig. Den står på benken og koser seg, den er laget av 3 dl vann og er passe til en langpanne uten at den blir veldig tykk. Til sausen bruker vi vanligvis ketchup, bbq-saus (men det tror jeg ikke vi har...), en liten dæsj chilisaus, pepper og masse pizzakrydder. Oppå har vi løk, pølser i skiver (jada, sånn er vi!), maiskorn og ost. Ikke noe fancy-schmancy her med andre ord! 1 Siter
erik123 Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai I dag blir det stekt sild med blomkål og bernaisesaus. Det er utrolig godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Tagliatelle med kjøttsaus. Anonymkode: e30bb...e1d 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Har kjøpt røkelaks i dag, så mest sannsynlig blir det røkelaks og egg😋 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Hjemmelagde vårruller, ble ikke så vellykket. Stekte dem i på plate i stekeovnen og de ble så bløte under at de revnet og måtte spises med kniv og gaffel... Noen som har noen tips til hvordan få dem sprø hele veien rundt uten å frityrsteke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.