Glitter Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Enten frossen pizza eller take away på ei sånn kinesisk sjappe som har alt fra burger til fritert svinefilet med ris og sursøt saus med grønnsaker oppi. Vi får for øvrig MC dondals her om ikke lenge. Men uten så mange opplevelser fra MC så liker jeg Burger King best. Endret 17 timer siden av Glitter 1 Siter
Dinolina Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Jeg hadde skinkegrateng i dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden det ble thai mat istedenfor, var sterkt men godt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Samboer kom hjem med pizza fra Pizzabakeren i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kapteinens fylte med stekte poteter, løk og paprika. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden I dag blir det ovnsstekt torsk i rød pesto, med spinat, purre og grønne bønner, samt kokte poteter 😊 0 Siter
emilie321 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Glitter skrev (4 timer siden): Enten frossen pizza eller take away på ei sånn kinesisk sjappe som har alt fra burger til fritert svinefilet med ris og sursøt saus med grønnsaker oppi. Vi får for øvrig MC dondals her om ikke lenge. Men uten så mange opplevelser fra MC så liker jeg Burger King best. Er helt enig! Hvis jeg først skal ha noe sånt, så er burger king best 2 Siter
emilie321 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ovnsbakt laks med poteter og rotgrønnsaker. Det var veldig godt. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden emilie321 skrev (2 timer siden): Er helt enig! Hvis jeg først skal ha noe sånt, så er burger king best Burgerking varmer ikke hamburgerbrødet. Det er ett minus i min bok. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Her ble det 5 vårruller fra den lokale Thai-vogna. Nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.