Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Dinolina
Skrevet

I dag blir det taco. Nam nam. Hva liker dere å ha på tacoen deres? Jeg har vanlig salat, ost, løk, tomat, agurk, mais.

Lillemus
Skrevet
Dinolina skrev (44 minutter siden):

I dag blir det taco. Nam nam. Hva liker dere å ha på tacoen deres? Jeg har vanlig salat, ost, løk, tomat, agurk, mais.

I denne rekkefølgen: tacolompa, kjøttdeig eller laks, saus, ost, mais, paprika, agurk og salat - før jeg ruller den sammen og stapper herligheten i meg! 😋

Dinolina
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

I denne rekkefølgen: tacolompa, kjøttdeig eller laks, saus, ost, mais, paprika, agurk og salat - før jeg ruller den sammen og stapper herligheten i meg! 😋

Ja har tacolefsa først, med tacokjøttdeig og tilbehøret. 

Dinolina
Skrevet

Grilling på meg i dag. Sommerkoteletter og pølser med godt tilbehør.

stjernestøv
Skrevet

Blir nachos her med sønnen. 

Lillemus
Skrevet

Griller, minuttbiff, potetsalat og litt revet gulrot og finsnittet nykål. 

Skrevet

Ble enkelt i dag. Chili-cheese pølser med potetstappe (pose) og tomatbønner. Litt salat ved siden av.

Soleil70
Skrevet

Har dratt på hytta i dag, og har pakket båret og kjørt i dag, så det ble enkelt: Peppes 3 Meat (eller no sånt no) ferdig fra frysedisken 😉

Skrevet

Vi har vært på besøk og fått kjøttsuppe kokt på salte knoker.

stjernestøv
Skrevet

I dag blir det take away vegetar pizza, den er god. 

Dinolina
Skrevet

Kjøttkaker i dag.

emilie321
Skrevet

Fiskepudding her i dag.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Kjøttkaker fra Fjordland. Var så sulten at det smakte godt til en forandring.

påskelilje
Skrevet

Vi kom hjem seint fra helgetur, så det ble lettvint middag/kveldsmat av det vi fant i kjøleskapet: 4 egg, en stekt potet, 5 kyllingvinger fra torsdag, brød. Deilig!

I dag blir det i alle fall nypoteter! Vet ikke helt tilbehøret. Det er underordnet egentlig 😅

Lillemus
Skrevet

Her har det sklidd fullstendig ut, i dag skal jeg bort og det blir pizza fra Pizzabakeren!

stjernestøv
Skrevet

Kylling og utgått vassen salat :o 

Soleil70
Skrevet

Potetbåter og svenska köttbullar 😊

stjernestøv
Skrevet

Æsj det luktet av salaten så frøys kyllingen, tok fjordland fiskeboller som ikke var godt. Kastet mesteparten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...