Dinolina Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai I dag blir det taco. Nam nam. Hva liker dere å ha på tacoen deres? Jeg har vanlig salat, ost, løk, tomat, agurk, mais. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Dinolina skrev (44 minutter siden): I dag blir det taco. Nam nam. Hva liker dere å ha på tacoen deres? Jeg har vanlig salat, ost, løk, tomat, agurk, mais. I denne rekkefølgen: tacolompa, kjøttdeig eller laks, saus, ost, mais, paprika, agurk og salat - før jeg ruller den sammen og stapper herligheten i meg! 😋 0 Siter
Dinolina Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Lillemus skrev (1 time siden): I denne rekkefølgen: tacolompa, kjøttdeig eller laks, saus, ost, mais, paprika, agurk og salat - før jeg ruller den sammen og stapper herligheten i meg! 😋 Ja har tacolefsa først, med tacokjøttdeig og tilbehøret. 1 Siter
Dinolina Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Grilling på meg i dag. Sommerkoteletter og pølser med godt tilbehør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Griller, minuttbiff, potetsalat og litt revet gulrot og finsnittet nykål. 0 Siter
Vhanja Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Ble enkelt i dag. Chili-cheese pølser med potetstappe (pose) og tomatbønner. Litt salat ved siden av. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Har dratt på hytta i dag, og har pakket båret og kjørt i dag, så det ble enkelt: Peppes 3 Meat (eller no sånt no) ferdig fra frysedisken 😉 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi har vært på besøk og fått kjøttsuppe kokt på salte knoker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai I dag blir det take away vegetar pizza, den er god. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Kjøttkaker fra Fjordland. Var så sulten at det smakte godt til en forandring. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Vi kom hjem seint fra helgetur, så det ble lettvint middag/kveldsmat av det vi fant i kjøleskapet: 4 egg, en stekt potet, 5 kyllingvinger fra torsdag, brød. Deilig! I dag blir det i alle fall nypoteter! Vet ikke helt tilbehøret. Det er underordnet egentlig 😅 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Her har det sklidd fullstendig ut, i dag skal jeg bort og det blir pizza fra Pizzabakeren! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Æsj det luktet av salaten så frøys kyllingen, tok fjordland fiskeboller som ikke var godt. Kastet mesteparten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.