AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Hjemmelaget italiensk gryterett. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Salamipizza fra dr otker. Om ca 10 minutt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai vegeter rett i ovnen, mannen som kjøpte inn så det vil han ha i dag. 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Dattera tar med seg sushi hjem etter jobb, så det skal vi ha i 19 tida 🐟🐟🐟 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai I dag fikk jeg servert hjemmelaget fiskegrateng av min mann, og det var veldig godt. Selv tror jeg ikke jeg har laget fiskegrateng noen gang – bortsett fra på skolekjøkkenet 😵 Men supper er jeg god på og til lunsj i dag laget jeg aspargessuppe fra scratch (grønne asparges). Dvs ikke så mye fra scratch at jeg hadde dyrket aspargesen eller melka kua sjøl 😆 1 Siter
Soleil70 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Spaghetti bolognaise. Ser at jeg spiser mye det samme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Skal grille laks, er usikker på hva jeg skal ha ved siden av... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Glitter skrev (39 minutter siden): Hmbuger ? Anonymkode: 080ee...16b 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: 080ee...16b Hamburger. Skrev litt fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.