Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekt fiskepudding i hvite saus-potet og grønnsaksblanding.

Skrevet

Her ble det to kokte egg, et knekkebrød og hvitløksmajones. Må spise mer grønnsaker. 

Nicklusheletida
Skrevet

Ørret med lettrømme og agurkskiver i edikkvann. Brokkoli og gulrøtter. 

Skrevet

Løvbiff (med ubegrensede mengder pepper), peppertomat og pommes frites. Ordentlig "veikro-mat", men er så digg!

Skrevet

Det ble diverse rester: chilipølser, fiskekaker, kokt nykål, asparges, stekte nypoteter og havreris 😅😅😅 

Skrevet

Ikke helt sikker. Muligens laks og grønnsaker tilberedt i min nye air fryer. Gleder meg til å prøve den. :)

stjernestøv
Skrevet

kyllingwraps fra bunnpris, får se hm. 

Skrevet
Dorthe skrev (15 minutter siden):

I dag blir det sommerkoteletter og potetsalat.

Å det hørtes godt ut. Mon tro om det funker å steke koteletter i air fryeren min. Fikk lyst på det og potetsalat. Det får bli neste uke for denne uken er allerede planlagt. :)

Har du forresten prøvd å også ha maisgrøt til? Det er superenkelt å lage og passer veldig godt til kyllingfilet, biff koteletter og annet kjøtt som er godt å hive på grillen. Er bare å koke mais i melk og/eller fløte, krydre med salt og pepper også kjøre stavmikseren slik at det blir som en grøt. 

påskelilje
Skrevet

I dag skal jeg på sommeravslutning med koret, og vi skal ha reker og loff! Mmmmm!

Nicklusheletida
Skrevet

I dag ble det grilling, men vi spiste inne.

Til samboer Beefburger ( uten brød) ovnsbakte poteter og salat. 

Til meg : Kyllingspyd med brokkoli og salat til meg. 

Samboer vil ikke alltid være med på mitt sunnhetstyranni 😀

Skrevet
Glitter skrev (5 timer siden):

Å det hørtes godt ut. Mon tro om det funker å steke koteletter i air fryeren min. Fikk lyst på det og potetsalat. Det får bli neste uke for denne uken er allerede planlagt. :)

Har du forresten prøvd å også ha maisgrøt til? Det er superenkelt å lage og passer veldig godt til kyllingfilet, biff koteletter og annet kjøtt som er godt å hive på grillen. Er bare å koke mais i melk og/eller fløte, krydre med salt og pepper også kjøre stavmikseren slik at det blir som en grøt. 

Jeg steker ikke ting som skal ha stekeskorpe i airfryeren.  Mange gjør det, men jeg har en rimelig en og det blir ikke sprøtt.  Men mange gjør det og hvis jeg bare skulle lage til meg så hadde jeg nok gjort det.  

Jeg skal prøve maisgrøt neste gang jeg skal ha sommerkoteletter.  Det høres godt ut 😀

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (16 minutter siden):

Jeg steker ikke ting som skal ha stekeskorpe i airfryeren.  Mange gjør det, men jeg har en rimelig en og det blir ikke sprøtt.  Men mange gjør det og hvis jeg bare skulle lage til meg så hadde jeg nok gjort det.  

Jeg skal prøve maisgrøt neste gang jeg skal ha sommerkoteletter.  Det høres godt ut 😀

Får deilig syekeskorpe i min airfryer.

Anonymkode: aadd2...574

Skrevet

Koteletter i brun saus-fløtegratingerte poteter. 

Skrevet

Saftig burger med tomat, sylteagurk, løk, salat og chilimayo. Med pommes frites i airfryer til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...