cappella33 Skrevet mandag kl 16:09 Skrevet mandag kl 16:09 Stekt fiskepudding i hvite saus-potet og grønnsaksblanding. 0 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 16:11 Skrevet mandag kl 16:11 Her ble det to kokte egg, et knekkebrød og hvitløksmajones. Må spise mer grønnsaker. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 16:14 Skrevet mandag kl 16:14 Ørret med lettrømme og agurkskiver i edikkvann. Brokkoli og gulrøtter. 0 Siter
Vhanja Skrevet mandag kl 17:12 Skrevet mandag kl 17:12 Løvbiff (med ubegrensede mengder pepper), peppertomat og pommes frites. Ordentlig "veikro-mat", men er så digg! 0 Siter
påskelilje Skrevet mandag kl 18:46 Skrevet mandag kl 18:46 Det ble diverse rester: chilipølser, fiskekaker, kokt nykål, asparges, stekte nypoteter og havreris 😅😅😅 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 06:41 Skrevet i går, 06:41 Ikke helt sikker. Muligens laks og grønnsaker tilberedt i min nye air fryer. Gleder meg til å prøve den. 1 Siter
Dorthe Skrevet i går, 11:28 Skrevet i går, 11:28 I dag blir det sommerkoteletter og potetsalat. 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 11:47 Skrevet i går, 11:47 Dorthe skrev (15 minutter siden): I dag blir det sommerkoteletter og potetsalat. Å det hørtes godt ut. Mon tro om det funker å steke koteletter i air fryeren min. Fikk lyst på det og potetsalat. Det får bli neste uke for denne uken er allerede planlagt. Har du forresten prøvd å også ha maisgrøt til? Det er superenkelt å lage og passer veldig godt til kyllingfilet, biff koteletter og annet kjøtt som er godt å hive på grillen. Er bare å koke mais i melk og/eller fløte, krydre med salt og pepper også kjøre stavmikseren slik at det blir som en grøt. 0 Siter
påskelilje Skrevet i går, 12:31 Skrevet i går, 12:31 I dag skal jeg på sommeravslutning med koret, og vi skal ha reker og loff! Mmmmm! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet i går, 15:25 Skrevet i går, 15:25 I dag ble det grilling, men vi spiste inne. Til samboer : Beefburger ( uten brød) ovnsbakte poteter og salat. Til meg : Kyllingspyd med brokkoli og salat til meg. Samboer vil ikke alltid være med på mitt sunnhetstyranni 😀 0 Siter
Dorthe Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Glitter skrev (5 timer siden): Å det hørtes godt ut. Mon tro om det funker å steke koteletter i air fryeren min. Fikk lyst på det og potetsalat. Det får bli neste uke for denne uken er allerede planlagt. Har du forresten prøvd å også ha maisgrøt til? Det er superenkelt å lage og passer veldig godt til kyllingfilet, biff koteletter og annet kjøtt som er godt å hive på grillen. Er bare å koke mais i melk og/eller fløte, krydre med salt og pepper også kjøre stavmikseren slik at det blir som en grøt. Jeg steker ikke ting som skal ha stekeskorpe i airfryeren. Mange gjør det, men jeg har en rimelig en og det blir ikke sprøtt. Men mange gjør det og hvis jeg bare skulle lage til meg så hadde jeg nok gjort det. Jeg skal prøve maisgrøt neste gang jeg skal ha sommerkoteletter. Det høres godt ut 😀 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Dorthe skrev (16 minutter siden): Jeg steker ikke ting som skal ha stekeskorpe i airfryeren. Mange gjør det, men jeg har en rimelig en og det blir ikke sprøtt. Men mange gjør det og hvis jeg bare skulle lage til meg så hadde jeg nok gjort det. Jeg skal prøve maisgrøt neste gang jeg skal ha sommerkoteletter. Det høres godt ut 😀 Får deilig syekeskorpe i min airfryer. Anonymkode: aadd2...574 0 Siter
cappella33 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Koteletter i brun saus-fløtegratingerte poteter. 0 Siter
Vhanja Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Saftig burger med tomat, sylteagurk, løk, salat og chilimayo. Med pommes frites i airfryer til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.