Nicklusheletida Skrevet mandag kl 19:21 Skrevet mandag kl 19:21 (endret) Lillemus skrev (11 minutter siden): Det er mye mer fisk i de som kalles fiskeburger enn de som kalles fiskekaker. Ja, det var det jeg også fant ut. Kjempegode I morgen blir det sei I rømmesaus. Endret mandag kl 19:21 av Nicklusheletida . 0 Siter
cappella33 Skrevet mandag kl 19:35 Skrevet mandag kl 19:35 Nicklusheletida skrev (14 minutter siden): Ja, det var det jeg også fant ut. Kjempegode I morgen blir det sei I rømmesaus. Blir fiskemiddag på meg også i morgen. 1 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 20:10 Skrevet mandag kl 20:10 Nicklusheletida skrev (47 minutter siden): Nei, det er fiskeburger med 80 % fisk i. Det er i hvert fall det som står på pakken Når jeg kjøper fiskekaker fra pakke velger jeg også de med høyst andel fisk, men har ikke sett at «fiskeburgere» har høyere. Blir litt skeptisk av navnet 😅 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 20:18 Skrevet mandag kl 20:18 Ekstra skrev (7 minutter siden): Når jeg kjøper fiskekaker fra pakke velger jeg også de med høyst andel fisk, men har ikke sett at «fiskeburgere» har høyere. Blir litt skeptisk av navnet 😅 Det skjønner jeg 0 Siter
laban Skrevet mandag kl 20:48 Skrevet mandag kl 20:48 Ekstra skrev (32 minutter siden): Når jeg kjøper fiskekaker fra pakke velger jeg også de med høyst andel fisk, men har ikke sett at «fiskeburgere» har høyere. Blir litt skeptisk av navnet 😅 Noen merker, bl.a. en av Coops produktserier, men de er ikke alene om dette, bruker betegnelsen "burger" på de som både er større og har høyere prosent fisk enn de typiske fiskekakene. Noen fiskeburgere er også tilsatt et eller annet, f.eks. bacon. 2 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 20:51 Skrevet mandag kl 20:51 Nicklusheletida skrev (31 minutter siden): Det skjønner jeg laban skrev (1 minutt siden): Noen merker, bl.a. en av Coops produktserier, men de er ikke alene om dette, bruker betegnelsen "burger" på de som både er større og har høyere prosent fisk enn de typiske fiskekakene. Noen fiskeburgere er også tilsatt et eller annet, f.eks. bacon. For meg er uansett den største forskjellen mellom fiskekaker og fiskeburgere nettopp brødet, og ikke andelen fisk 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 21:11 Skrevet mandag kl 21:11 Ekstra skrev (18 minutter siden): For meg er uansett den største forskjellen mellom fiskekaker og fiskeburgere nettopp brødet, og ikke andelen fisk Vi spiser det ikke som burger, men som fiskekaker 2 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 10:46 Skrevet tirsdag kl 10:46 To grove brødskiver med crabstick salat. 0 Siter
cappella33 Skrevet tirsdag kl 13:54 Skrevet tirsdag kl 13:54 Fisk i dag. Peppermakrell- potetbåter og agurksalat. 0 Siter
Soleil70 Skrevet tirsdag kl 14:18 Skrevet tirsdag kl 14:18 Schnitzel og pommes frites og tomat, på ferie og gjør det enkelt 😊 0 Siter
Lillemus Skrevet tirsdag kl 14:28 Skrevet tirsdag kl 14:28 Nok en gang er det grillet laks, potetsalat og litt grønt. 😁 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet tirsdag kl 17:52 Skrevet tirsdag kl 17:52 Sei med løk i rømmesaus. Gulrot og brokkoli 0 Siter
påskelilje Skrevet tirsdag kl 17:57 Skrevet tirsdag kl 17:57 Vi hadde noe panert fisk fra frysen, trolig torsk. Litt gammelt, men det gikk ned 😅 Og så fiskegrateng, den var ikke gammelt. Greit å få spist utav frysen! Ruccola fra drivhuset, samt poteter til. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden I dag har samboer laget hjemme-panert kyllingfilet med småpoteter i airfryer, rosenkål og peppersaus. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kylling Satay Curry. Lager min egen vri med de ingrediensene jeg har. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden I dag skal samboer spise på årsmøte, sa da ble det en fiskeburger igjen på meg med salat til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.