Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Det er mye mer fisk i de som kalles fiskeburger enn de som kalles fiskekaker.

Ja, det var det jeg også fant ut.  Kjempegode :) I morgen blir det sei I rømmesaus. 

Endret av Nicklusheletida
.
Skrevet
Nicklusheletida skrev (14 minutter siden):

Ja, det var det jeg også fant ut.  Kjempegode :) I morgen blir det sei I rømmesaus. 

Blir fiskemiddag på meg også i morgen.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (47 minutter siden):

Nei, det er fiskeburger med 80 % fisk i. Det er i hvert fall det som står på pakken :)

Når jeg kjøper fiskekaker fra pakke velger jeg også de med høyst andel fisk, men har ikke sett at «fiskeburgere» har høyere. Blir litt skeptisk av navnet 😅

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (7 minutter siden):

Når jeg kjøper fiskekaker fra pakke velger jeg også de med høyst andel fisk, men har ikke sett at «fiskeburgere» har høyere. Blir litt skeptisk av navnet 😅

Det skjønner jeg :)

Skrevet
Ekstra skrev (32 minutter siden):

Noen merker, bl.a. en av Coops produktserier, men de er ikke alene om dette, bruker betegnelsen "burger" på de som både er større og har høyere prosent fisk enn de typiske fiskekakene. Noen fiskeburgere er også tilsatt et eller annet, f.eks. bacon. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (31 minutter siden):

Det skjønner jeg :)

laban skrev (1 minutt siden):

Noen merker, bl.a. en av Coops produktserier, men de er ikke alene om dette, bruker betegnelsen "burger" på de som både er større og har høyere prosent fisk enn de typiske fiskekakene. Noen fiskeburgere er også tilsatt et eller annet, f.eks. bacon. 

For meg er uansett den største forskjellen mellom fiskekaker og fiskeburgere nettopp brødet, og ikke andelen fisk

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (18 minutter siden):

For meg er uansett den største forskjellen mellom fiskekaker og fiskeburgere nettopp brødet, og ikke andelen fisk

Vi spiser det ikke som burger, men som fiskekaker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...