Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag smakte det med grove pannekaker- m/ jordbærsyltetøy og rømme.

Nicklusheletida
Skrevet

I dag måtte det bli grilling på terassen, siden været er så fint. Det ble sommerkoteletter med salat og potetsalat. 

Skrevet

Hjemme alene og litt småsyk, så da ble det tortellini med spinat og ricotta – sånn type fersk, ferdiglaget pasta. 

Skrevet

Grillet nakkekoteletter og hadde potetsalat og grønt til. 😀

Skrevet

Grillingsdag. Grillribbe- m/ stekt bacon og potetsalat. 

påskelilje
Skrevet

I kveld blir det bakt potet med masse godt tilbehør. Dattera og kjæresten hennes skal også spise med oss. Blir koselig 😊

Nicklusheletida
Skrevet
Nicklusheletida skrev (På 12.6.2025 den 19.27):

I dag måtte det bli grilling på terassen, siden været er så fint. Det ble sommerkoteletter med salat og potetsalat. 

Det ble reprise på gårsdagen. 

stjernestøv
Skrevet

Bestille pizza hvis det ikke er for lang ventetid. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

I kveld blir det grilling tredje dagen på rad, men litt annen meny. Kyllingspyd til meg og burger til samboer. Jeg skal lage en mango/avokado salat til. 

I morgen er vi invitert på grilling til min eldste datter og hennes samboer og neste helg er vi invitert på grilling til min bonussønn og hans samboer. Det er så luxus når vi har kommet dit hen at vi blir invitert på middag  til egne barn. De fleste familiemiddager er fortsatt hjemme hos oss da 😀

Endret av Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Torsk og brokkoli.
Men ikke jeg som skal lage maten så vet ikke hvordan.

Endret av Dorthe
Nicklusheletida
Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Torsk og brokkoli.
Men ikke jeg som skal lage maten så vet ikke hvordan.

Jeg tenkte vi skulle ha torsk på mandag. Det er noe jeg sjelden lager, så ante ikke hva jeg skulle ha til det. Har kjøpt inn baconbiter, nypoteter og grønne erter til ertestuing. Satser på at det blir bra :) Bør det være noe saus til ?

Jeg liker bedre sei enn torsk, men samboer er ikke så begeistret for sei. 

påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg tenkte vi skulle ha torsk på mandag. Det er noe jeg sjelden lager, så ante ikke hva jeg skulle ha til det. Har kjøpt inn baconbiter, nypoteter og grønne erter til ertestuing. Satser på at det blir bra :) Bør det være noe saus til ?

Kokt torsk er noe av det beste jeg vet! 3/4 dl salt per liter vann. Ha stykkene oppi vannet når det koker, og så skal det bare syde noen få minutter inntil beina løsner.

Tilbehør: kokte poteter, erter, gulrøtter, smeltet smør med persille + sterk sennep. Mmmmmm!

Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

I dag ble det puttet i stekovnen, brokkoli i bunn og noen kokte poteter.  Og jeg spiste tsatsiki ved siden av for jeg laget en bolle for noen dager siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...