Lillemus Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar hattifnattus skrev (2 minutter siden): @Lillemus Gryten var nydelig! Den blir helt klart en gjenganger her i huset! Herlig! Vi har hatt den to helger på rad nå, etter mannens ønske! Og han er ikke særlig glad i karri engang, men akkurat denne gryta elsker han! 0 Siter
hattifnattus Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Lillemus skrev (1 minutt siden): Herlig! Vi har hatt den to helger på rad nå, etter mannens ønske! Og han er ikke særlig glad i karri engang, men akkurat denne gryta elsker han! Min samboer smakte på sausen mens den putret og var farlig nær i å bare drikke opp alt innholdet i gryta🤪 Jeg var litt usikker på hva slags karripulver jeg skulle bruke, men jeg endte opp med Hot Madras og det ble virkelig helt perfekt Lagde nok til at vi får reprise av det imorgen også! 1 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar hattifnattus skrev (9 minutter siden): Min samboer smakte på sausen mens den putret og var farlig nær i å bare drikke opp alt innholdet i gryta🤪 Jeg var litt usikker på hva slags karripulver jeg skulle bruke, men jeg endte opp med Hot Madras og det ble virkelig helt perfekt Lagde nok til at vi får reprise av det imorgen også! Jeg bruker bare vanlig karri-krydder jeg - ja, det er litt fart i den sausen! Nammm!!! Vi har også i to dager når vi lager denne. 1 Siter
Dinolina Skrevet 4. februar Forfatter Skrevet 4. februar Kjøttsuppe med grønnsaker og flatbrød til. 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar I dag blir det bare knekkebrød med makrell i tomat. Bruker da hele boksen på 110g. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Skulle ha potetmos rett i koppen men det var ikke godt så det kastet jeg. ble ostepopp. 0 Siter
Vendi Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar I dag tenkte jeg å lage pizza. Skulle ha gjort det i helgen, men da var jeg ikke i slag. Så det blir helge-pizza på en helt vanlig tirsdag 0 Siter
Adeie Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Kremet saus med paprika, sukkererter og pepperoni, på en seng av ruccolo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Spaghetti bolognaise Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar I dag ble det grillede kyllinglår, kokte ris, salat og broccoli+selleri+rødløk stekt i panna. Hadde rømme og chilisaus til. Knallgodt! 0 Siter
Dinolina Skrevet 5. februar Forfatter Skrevet 5. februar potetstappe med kjøttboller og grønnsaker. 0 Siter
Dinolina Skrevet 6. februar Forfatter Skrevet 6. februar Stekt ørret og fløtegratinerte poteter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Kyllingfilet med ovnsbakte grønnsaker og potetbåter Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
Vendi Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar hattifnattus skrev (37 minutter siden): sosekjøtt Kan jeg spørre hva det er? Kanskje er det en kjent rett, bare jeg aldri har hørt om det 1 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Vendi skrev (37 minutter siden): Kan jeg spørre hva det er? Kanskje er det en kjent rett, bare jeg aldri har hørt om det Oksekjøtt i brun saus? Tror jeg da. 2 Siter
Frigg Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Lillemus skrev (12 minutter siden): Oksekjøtt i brun saus? Tror jeg da. Sosekjøtt eller kjøtt i mørke kan være alle typer kjøtt i brun saus. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.