Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

hattifnattus skrev (2 minutter siden):

@Lillemus Gryten var nydelig! Den blir helt klart en gjenganger her i huset! :D

Herlig! Vi har hatt den to helger på rad nå, etter mannens ønske! Og han er ikke særlig glad i karri engang, men akkurat denne gryta elsker han!

Fortsetter under...

hattifnattus
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Herlig! Vi har hatt den to helger på rad nå, etter mannens ønske! Og han er ikke særlig glad i karri engang, men akkurat denne gryta elsker han!

Min samboer smakte på sausen mens den putret og var farlig nær i å bare drikke opp alt innholdet i gryta🤪 

Jeg var litt usikker på hva slags karripulver jeg skulle bruke, men jeg endte opp med Hot Madras og det ble virkelig helt perfekt :D Lagde nok til at vi får reprise av det imorgen også! 

hattifnattus skrev (9 minutter siden):

Min samboer smakte på sausen mens den putret og var farlig nær i å bare drikke opp alt innholdet i gryta🤪 

Jeg var litt usikker på hva slags karripulver jeg skulle bruke, men jeg endte opp med Hot Madras og det ble virkelig helt perfekt :D Lagde nok til at vi får reprise av det imorgen også! 

Jeg bruker bare vanlig karri-krydder jeg - ja, det er litt fart i den sausen! Nammm!!! Vi har også i to dager når vi lager denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...