Gå til innhold

Noen som har gått på AAP lengre enn 3 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om kriteriene blir oppfylt så ja. Håper det fordi jeg er ikke frisk nok til å øke opp i stilling enda.

Anonymkode: be24e...4e9

Høres ut som du står på og jobber og bare trenger litt mer tid, tror det går veldig fint! 

Anonymkode: de02d...ea1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som du står på og jobber og bare trenger litt mer tid, tror det går veldig fint! 

Takk! Prøver så hardt jeg kan iallefall!

Anonymkode: be24e...4e9

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

For en typisk kommentar. Dessuten heter det "an" og ikke "ann". 

Merkelig hvordan man skal "ta" noen som forteller at man fsktisk er ansvarlig for eget liv.  Og jeg lever godt med skrivefeil. Trenger ikke påpeke de

Anonymkode: 6843a...c97

AnonymBruker

Det stemmer både at det i utgangspunktet er max 3 år, at det er blitt strengere OG at det går an å søke forlengelse 😊 legger ved et utdrag av vedtaksbrevet jeg fikk fra NAV en måned før mine 3 år utløp. Men jeg fikk forlenget altså 😊 for er i behandling som vil føre til at jeg kan komme tilbake i jobb, tok bare litt tid å finne rett behandling.

IMG_0606.jpeg

Anonymkode: 4eb0f...c64

AnonymBruker

Beklager, det stemmer jo ikke. ⬆️ Jeg fikk ikke forlengelse, men jeg fikk innvilget ny periode med AAP (opptil 3 år). Sannsynligvis er jeg tilbake i jobb i løpet av høsten, og 100% tilbake før sommeren neste år 🙌

Anonymkode: 4eb0f...c64

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...