AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar VG driver med den jævla klikkbait-skremminga si igjen: https://www.vg.no/forbruker/i/nynKmL/retinol-hudpleieprodukt-kan-gi-alvorlige-bivirkninger Må da være noen her som smører retinol i fjeset og samtidig betaler for VG? Hva sier artikkelen? Anonymkode: 906cd...dcd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Sickbait. Dagbladet er enda verre. Nettavisen driver og med det. Jeg klikker ikke på sånt. En fin måte å spare penger på, sickbait gidder jeg ikke betale for. 0 Siter
Ekstra Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): VG driver med den jævla klikkbait-skremminga si igjen: https://www.vg.no/forbruker/i/nynKmL/retinol-hudpleieprodukt-kan-gi-alvorlige-bivirkninger Må da være noen her som smører retinol i fjeset og samtidig betaler for VG? Hva sier artikkelen? Anonymkode: 906cd...dcd Det står at det kan ha alvorlige bivirkninger i form av irritert hud og det kan også gi fosterskader. Så vidt jeg kan se er ikke ordet livsfarlig brukt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Ok, takk. Med andre ord kjente bivirkninger og ingenting nytt eller dramatisk. Anonymkode: 906cd...dcd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Vel, det fungerte. Takk igjen for svar Anonymkode: 906cd...dcd 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok, takk. Med andre ord kjente bivirkninger og ingenting nytt eller dramatisk. Anonymkode: 906cd...dcd Ikke gitt at det er allment kjent at det kan gi fosterskader. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Mye som ikke er allment kjent uten at det betyr at avisene behøver å skremme folk med det for å forlange penger for at man skal få vite hva som er farlig og for hvem. VG har en god serie med +-saker lina opp om de skal gjøre oppslag for hvert stoff som gir mulige fosterskader. Nydelig business-modell. Anonymkode: 906cd...dcd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.