Gå til innhold

Har dette forumet forfalt veldig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Kan ikke si jeg har lagt merke til/tenkt over det? Slik jeg ser det er det likt som før. Hvilke type ting interesserer deg å diskutere da?

Anonymkode: 4688e...581

Noe annet enn hva folk skal ha til middag, hva som er favorittretten, og hvordan gå ned i vekt.

Anonymkode: fd836...05a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe annet enn hva folk skal ha til middag, hva som er favorittretten, og hvordan gå ned i vekt.

Mener du at det er Åpent forum som har forfalt veldig eller hele forumet? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åpent forum.

Vel, det er vel alltid litt forskjellig her inne og stort sett ikke så veldig aktivt? Men du står jo fritt til å starte nye tråder med det som interesserer deg da?

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Vel, det er vel alltid litt forskjellig her inne og stort sett ikke så veldig aktivt? Men du står jo fritt til å starte nye tråder med det som interesserer deg da?

Starter mange tråder jeg. Men ingen gidder respondere. Folk her er mest interessert i sin egen navlelo.

AnonymBruker

La være å lese de trådene som plager deg vel? Jeg ser stadig tråder jeg ikke finner intressante. Men da unngår jeg bare å lese dem, så er det problemet løst. Og om du nærmest ikke får svar på dine egne tråder, så er vel dine synspunkter like lite intressante, som de du mener er lite intressante her inne.

Anonymkode: f11f8...ea8

AnonymBruker

La være å lese de trådene som plager deg vel? Jeg ser stadig tråder jeg ikke finner intressante. Men da unngår jeg bare å lese dem, så er det problemet løst. Og om du nærmest ikke får svar på dine egne tråder, så er vel dine synspunkter like lite intressante, som de du mener er lite intressante her inne.

Dette tenker jeg også. 

Synes det er bedre nå enn det har vært på en stund. I en periode druknet forumet i trolletråder, litt senere druknet forumet i tråder av samme bruker som stilte de samme spørsmålene igjen og igjen.

Litt forfriskende på forumet akkurat nå, synes jeg.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Synes det er bedre nå enn det har vært på en stund. I en periode druknet forumet i trolletråder, litt senere druknet forumet i tråder av samme bruker som stilte de samme spørsmålene igjen og igjen.

Kan hende folk har justert medisinene sine, og fått mer behandling :)

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Dette spørsmålet kommer da også opp igjen med ujevne mellomrom. :)

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan hende folk har justert medisinene sine, og fått mer behandling :)

Eller fått en pause fra forumet. 😛

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Dette spørsmålet kommer da også opp igjen med ujevne mellomrom. :)

Hvilket spørsmål? Om forumet har forfalt?

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Ja. :) Eller klager på at folk ikke gidder diskutere alvorlige saker. Noen av oss bruker jo forumet som et sted å slappe av da. :D 

Du vet man begynner å bli gammel når klagingen på forumet føles som reprise. 😂

Hvis det er tilfelle håper jeg virkelig at personen ikke kommer tilbake og fortsetter som før, for det dro faktisk ned forumet veldig.

Enig. Også håper jeg personen får hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...