Gå til innhold

Hvis ei dame hadde skreket til deg, hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Jeg er ei svær dame

Det er så leit at du selv ikke skjønner at du er vrangforestillinget og trenger medisiner,  men det ligger jo i vrangforestillingens natur.. Men vil på det sterkeste anbefale at du sier ja takk til antipsykotisk medisin, for alle rundt deg skjønner nok at du ikke er frisk. Da vil nok slike opplevelser også bli borte, og du og dine omgivelser vil få det bedre. 

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (14 minutter siden):

Jeg har spenninger og er svær

Inni hode ditt kanskje, men ikke for andre enn deg selv. Jeg har bmi på 30, men er ikke svær, er tykk men høy.

Jeg er faktisk bekymret for hva du kan ende med å gjøre. Med sine utbrudd og sinne kan dwt gå for langt, så langt du ødelegger ikke bare ditt liv, men også andres.

Anonymkode: 203f5...57a

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Inni hode ditt kanskje, men ikke for andre enn deg selv. Jeg har bmi på 30, men er ikke svær, er tykk men høy.

Jeg er faktisk bekymret for hva du kan ende med å gjøre. Med sine utbrudd og sinne kan dwt gå for langt, så langt du ødelegger ikke bare ditt liv, men også andres.

Anonymkode: 203f5...57a

Er en etasje større en andre, og mannfolj blir provoserte da jeg er større

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Er en etasje større en andre, og mannfolj blir provoserte da jeg er større

Jeg vet ikke hva som skal til for å få deg til å forstå at du har vrangforestillinger. Tar du fortsatt medisinene du har fått foreskrevet?

Jeg er faktisk svært overvektig, med en BMI på "svært alvorlig fedme" - og jeg har aldri opplevd at noen (verken menn eller kvinner) ler av meg. 

Dette foregår i ditt hode.

snusmumeriken96
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som skal til for å få deg til å forstå at du har vrangforestillinger. Tar du fortsatt medisinene du har fått foreskrevet?

Jeg er faktisk svært overvektig, med en BMI på "svært alvorlig fedme" - og jeg har aldri opplevd at noen (verken menn eller kvinner) ler av meg. 

Dette foregår i ditt hode.

Nei, er vival som holder meg i sjakk. Men, får ikke mer av legen. Har fått i 8 måneder. Har to doser igjen. Så veldig vanskelig uten vival. Det er ikke psykose, men sprø humørsvigninger. 

Prøver liksom å gjøre godt for neg selv. Gikk en lang tur langt ut i skogen og fant litt fred men så var jeg tilbske igjen i byen ( det skal være godt for psyken) 

snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden):

Nei, er vival som holder meg i sjakk. Men, får ikke mer av legen. Har fått i 8 måneder. Har to doser igjen. Så veldig vanskelig uten vival. Det er ikke psykose, men sprø humørsvigninger. 

Prøver liksom å gjøre godt for neg selv. Gikk en lang tur langt ut i skogen og fant litt fred men så var jeg tilbske igjen i byen ( det skal være godt for psyken) 

Men du fikk tilbud om antipsykotika tidligere, gjorde du ikke? Går du på det enda?

snusmumeriken96
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Men du fikk tilbud om antipsykotika tidligere, gjorde du ikke? Går du på det enda?

Gikk på det før. Jeg klarer ikke bruke olasapin ( pga jeg går vektproblemer). Jeg brukte abilify og fikk uro.

Jeg er mer deprimert og ubalansert.

Har har du psykoselidelse?

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Gikk på det før. Jeg klarer ikke bruke olasapin ( pga jeg går vektproblemer). Jeg brukte abilify og fikk uro.

Jeg er mer deprimert og ubalansert.

Har har du psykoselidelse?

Nei, jeg har ikke psykoselidelse. Men det er tydelig at du har. Hvis du nekter å ta medisin for det så vil du fortsette å ha de utfordringene du har nå, dessverre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...