AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Livet var endelig noenlunde behagelig og hverdagen var fin. Men så er det en eller annen idiot i ledelsen på jobb som finner ut at det skal gjøres forandringer. Har fått ny leder, men vet ikke helt sikkert om det er han eller de over han. Dette er noe korrupt faenskap. Jeg har mine tvil på at det er de øverste som bare plutselig bestemte seg for å ødelegge så mye, og bryte så mange regler, og gi bedriften mange bøter i tillegg. Enkelte som jeg har jobbet med lenge ser jeg nesten ikke lenger fordi de er langtidssykemeldt (pga behandling fra sjefen). Det er forskjelligbehandling utifra hvordan sjefen liker folk. Han har vært noen få mnd. Og så skal han inn og ødelegge alt! Alt er uoversiktlig, ingen vet lenger hva de egentlig skal gjøre, ting blir ikke fulgt opp, noen får ikke betalt det de har krav på, og det er mange regelbrudd. Sjefen liker meg fordi jeg har fremstått som en person som jobber seg ihjel, jeg hadde motivasjonen på topp mens inntrykket av han enda var bra, og verdens beste kollegaer. Men nå har folk begynt å slutte, fordi de har direkte dårlige opplevelser. Vi har ikke engang noe av noen ting. Ingenting sosialt! Hvorfor blir det slik rundt meg? Jeg liker å ha planer, men bor i et land der folk skal ligge i sofaen, være syke eller «kan ikke», Norge er kjent for dette. Så skal jeg også ha en jobb der det ikke skal være noe av noen ting!! Favoritt kollegaene mine blir borte, alt pga en sjef/ledelse som er ubrukelig! Jeg sluttet å stole på både rettssystemet og såkalt arbeidsrettigheter for lenger siden! Nettopp fordi han er her enda! Det er så mange brutte regler at egentlig bør han ha vært forsvunnet! Hva er feil i dette udugelige systemet og jeg føler alt dette skjer fordi jeg ikke skal være lykkelig! Ingenting av noe sosialt, og de jeg liker byttes ut med billig arbeidskraft. Anonymkode: 6affc...310 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489981-hvorfor-skal-ting-forandres-til-det-verre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men så er det en eller annen idiot i ledelsen på jobb som finner ut at det skal gjøres forandringer Offentlig sektor? Slik hadde vi det også noen år. Et godt arbeidsmiljø fikk trekk fra et diktatur. Trodde aldri det skulle bli bedre, før plutselig og helt overraskende vedkommende ble flyttet på. Anonymkode: a21b3...27c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489981-hvorfor-skal-ting-forandres-til-det-verre/#findComment-4352051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.