AnonymBruker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Trump, klima, kriger, befolkningsvekst ute av kontroll, handelskrig, boligpriser og boligmangel, ghettofisering, INFLASJON, svak kronekurs, bemanningsproblemer i helsevesenet, norske folk får nesten ikke barn. Smil og vær glad for hver dag som går så får du se hvor vondt i kjeven du får. Anonymkode: a9203...b87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Man har det som man tar det. Er mye sannhet i det. Anonymkode: 80668...177 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Toppen er nådd. Fremover går det bare nedover. Det er definitivt slutt på at nye generasjoner får det bedre enn de forrige. 0 Siter
Vhanja Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Dårlige tider kommer og går, slik har det alltid vært. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Glad jeg ble født på 70 tallet og ikke nå. Nå er jeg uansett over the hill… Anonymkode: a9203...b87 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar (endret) På noen måter ja. Dummere og latere befolkning. Og idioter av ledere uten logikk, som skal gjøre forandringer bare for å forandre, ikke for at det skal bli bedre/mer praktisk. Snakker ikke om Trump. Endret 6. februar av UtakknemligDiva 0 Siter
Grendel Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Ja, det går i dass med USA. Litt morsomt, men mest vondt. Jeg tror nok USA vil ri av den stormen, men jeg har mye av sparepengene til et Asia-fond. Det jeg er mest genuint bekymret for er utvikling av kunstig generell intelligens AGI. Ting skjer fort nå, altså. Jeg har ingen tro på at man får noen slags kontroll i det kappløpet. Det blir jo interessant å se hvor det ender. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar UtakknemligDiva skrev (50 minutter siden): På noen måter ja. Dummere og latere befolkning. Og idioter av ledere uten logikk, som skal gjøre forandringer bare for å forandre, ikke for at det skal bli bedre/mer praktisk. Snakker ikke om Trump. Hva.. Liker du Trump?? Anonymkode: 10f80...663 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Ja, mye å bekymre seg for, så gjelder å skjerme seg litt tenker jeg og gjøre det beste ut av hver dag som går. Foreløpig har vi det fantastisk godt i Norge, så da tenker jeg det er like greit å nyte det mens det varer og ikke bekymre seg for mye over ting man ikke kan gjøre noe med. AnonymBruker skrev (19 timer siden): norske folk får nesten ikke barn Hvis situasjonen er slik du beskriver er dette kanskje både rasjonelt og medmenneskelig? 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 15.14): Trump, klima, kriger, befolkningsvekst ute av kontroll, handelskrig, boligpriser og boligmangel, ghettofisering, INFLASJON, svak kronekurs, bemanningsproblemer i helsevesenet, norske folk får nesten ikke barn. Smil og vær glad for hver dag som går så får du se hvor vondt i kjeven du får. Anonymkode: a9203...b87 Melkesjokoladeplate til 62 kroner 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.