Gå til innhold

Registrering av nick


magnus

Anbefalte innlegg

Hve er egentlig grunnen til at man må oppgi e-post adresse for å registrere et nick? Regner med at det muligens er for å få ltt mer seriøse brukere eller for at folk ikke skal ha så mange forskjellige nick. Eller?

For min del så har jeg nesten bare brukt det kjedelige nicket "Magnus". Men til tider kan det være en fordel og være veldig anonym, da dette er foraer som kan bli veldig personlige. Greit nok, man kan alltids få seg e-post adresser i fleng, men er det nødvendig? For min del når jeg begynte å svare på innlegg her så hadde jeg neppe gjort det hvis jeg måtte oppgi e-post adressen min.

Vil tro DOL går glipp av mange spontane og gode innlegg med denne ordningen. Håper ikke det forgubbes her inne og høydepunktene blir å snakke om de som var her før i tiden og innleggene deres.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest realandor

Enig md deg. Eg har også lyst til å leggje til at eg har vondt for å sjå noko legitimt behov for dette e-mail-kjøret. Anten har Hjemmet-Mortensen pønska ut ein ny og lumsk måte å utnytte oss på, eller også må saka sjåast i samanheng med dei nye framstøytane for politiovervaking av all telekomminikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Det er fult mulig å forbli anonym dersom du ønsker det.

Brukernavnet vises ikke, men bare nicket.

Dersom du endrer nicket i et innlegg vil vi godta det - så fremt ingen andre har reservert akkurat det nicket.

På denne måten sikrer vi at en bruker ikke kan utgi seg for å være en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fult mulig å forbli anonym dersom du ønsker det.

Brukernavnet vises ikke, men bare nicket.

Dersom du endrer nicket i et innlegg vil vi godta det - så fremt ingen andre har reservert akkurat det nicket.

På denne måten sikrer vi at en bruker ikke kan utgi seg for å være en annen.

Fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig md deg. Eg har også lyst til å leggje til at eg har vondt for å sjå noko legitimt behov for dette e-mail-kjøret. Anten har Hjemmet-Mortensen pønska ut ein ny og lumsk måte å utnytte oss på, eller også må saka sjåast i samanheng med dei nye framstøytane for politiovervaking av all telekomminikasjon.

Er nok helst det første. Vi legger spor etter oss uansett.

Når får du ordnet nicket ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...