Gå til innhold

Tror jeg begynner å bli litt vel opphengt i kalorier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Blir stressa av å ha inntatt 1290 kcal i dag, har forbrent 400 kcal på 2 timers tur. Vil ned 2 kg, i overgangsalderen, vant til å være slank men disse kiloene sliter jeg med. 

Anonymkode: 9b1b7...d71

Hva tror du at du kommer til å angre på når du blir gammel? At du ikke gjorde noe med de 2 kiloene (forutsatt at de ikke formerer seg og blir til mange, mange flere) eller at du ikke bare blåste de 2 kiloene en lang marsj, men heller nøt livet?

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blir stressa av å ha inntatt 1290 kcal i dag, har forbrent 400 kcal på 2 timers tur. Vil ned 2 kg, i overgangsalderen, vant til å være slank men disse kiloene sliter jeg med. 

Så lite som 2 kg er det ingen grunn til å stresse med. Følg med på at du ikke øker i vekt, men ta nedgangen som et langsiktig prosjekt. Det er ofte vanskeligere å holde vekten nede hvis man går veldig fort ned. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 timer siden):

Hva tror du at du kommer til å angre på når du blir gammel? At du ikke gjorde noe med de 2 kiloene (forutsatt at de ikke formerer seg og blir til mange, mange flere) eller at du ikke bare blåste de 2 kiloene en lang marsj, men heller nøt livet?

Det var et kjempegodt innspill som virkelig traff meg, takk skal du ha ❤

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg klarer fint å g\ ned 2 kg på en uke, så da klarer du det og.

Anonymkode: 4aac5...092

Er forskjell på å veie seg morgen og kveld det. Så veldig lett å gå ned 2 kg.

Anonymkode: 0b027...9e8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...