Gå til innhold

Kjæreste som sliter med høyt blodtrykk må ta Zyprexa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet om dette kan være skadelig? Jeg leser at Zyprexa kan gi bivirkninger som voldsomt vektoppgang, høyt kolesterol og noen har til og med utviklet diabetes.

Finnes det et alternativ anti psykotika som er tryggere for han å få?

Hva ville du gjort hvis det gjaldt noen du var glad i?

Får bare beskjed av sykepleier at de følger med situasjonen og måler blodtrykket. Men for meg så holder ikke det. Hvis den medisinen kan være potensielt farlig for vedkommende, burde han ikke bli tatt av disse medisinene?

Hva slags erfaring har du med Zyprexa?

Anonymkode: c85c8...d9d

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sluttet å prate da jeg tok zyprexa

Anonymkode: 85d00...be1

Så ille 😟 Hvordan da? Som hjernetåke at du ikke klarte å finne de rette ordene?

Everybody skrev (1 time siden):

Ja det finnes mange andre alternativer enn Zyprexa. Men Zyprexa er veldig potent og funker bra mot psykose på mange.

Ja jeg har tenkt på Truxal og Quitapin, men det er visst helt uaktuelt. Han SKAL stå på Zyprexa, og han må stå på det ett helt år, selvom jeg som nærmeste pårørende har sagt at det med blodtrykket, kolesterolet og vektøkning bekymrer meg så hører de ikke på det😟

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...