Gå til innhold

Kan narssisten vise sitt ekstreme sinne offentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er jo ofte de nære relasjonene det går utover, men hva hvis en narssist plutselig føler seg krenket av "alle" mennesker rundt en? 

Hva skjer da?

Vil de låse seg inne hjemme? 

Eller gjøre noe ekstremt kriminellt som får dem inn i fengsel? 

Anonymkode: 2aed6...fdf

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo ofte de nære relasjonene det går utover, men hva hvis en narssist plutselig føler seg krenket av "alle" mennesker rundt en? 

Hva skjer da?

Vil de låse seg inne hjemme? 

Eller gjøre noe ekstremt kriminellt som får dem inn i fengsel? 

Jeg tror de er ekstremt sinte hjemme og ikke ute, der viser de sin beste side og er allvitende. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg tror de er ekstremt sinte hjemme og ikke ute, der viser de sin beste side og er allvitende. 

Hm, okei. For jeg har en vennine som "sliter" litt..

Hun klikker på alle mennesker rundt henne, fordi hun føler at de krenker henne på et vis..jeg personlig ser ikke feilen ..men hun blir rasende. 

Hun er aldri redd for å vise seg for den hun er, men hun er redd politiet. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, okei. For jeg har en vennine som "sliter" litt..

Hun klikker på alle mennesker rundt henne, fordi hun føler at de krenker henne på et vis..jeg personlig ser ikke feilen ..men hun blir rasende. 

Hun er aldri redd for å vise seg for den hun er, men hun er redd politiet. 

Ok. Vet ikke hva dette kan være, noen har jo en sånn personlighet. 

AnonymBruker

Narsissister er veldig hevngjerrige. De kan gå sinte ut døra, og planlegge hvordan de kan la sin egen rustrasjon og sinne etterhvert kan gå ut over andre mennesker dessverre. Det beste er å holde seg unna sånne mennesker, så godt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 0e0f7...42c

Annonse

AnonymBruker

At venninnen din klikker på alt og alle, kan ha noe med at hun ikke har det så bra med seg selv, at hun ikke føler seg forstått som går over i frustrasjon og misforståelser. Det trenger ikke være at hun er narsissist. Det kan også hende at hun sliter med noe fra fortiden, og at begeret er så fullt så hun klarer ikke beherske temperament sitt.

Kanskje du skal prøve å prate med henne litt,  spørre hvordan hun egentlig har det?

Anonymkode: 0e0f7...42c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet du hvorfor hun er sint på alle mennesker? 

Anonymkode: a332c...b8c

Det er fordi hun føler seg mindreverdig, eller hånet.

Hun kan for eksempel klikke på en ung jente, da hun føler seg "dårligere" fordi hun var penere osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...