AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Har du en valentines? Anonymkode: 5ce74...374 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du en valentines? Anonymkode: 5ce74...374 Det er vel en sånn fjortis-greie, eller? 1 Siter
Vhanja Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Har en samboer over mange år, men vi markerer ikke valentine's day. Har vi aldri gjort. Vi markerer heller den datoen vi ble sammen, det er den som har en betydning for oss. Endret 11. februar av Vhanja 1 Siter
Glitter Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Har aldri brydd meg om den dagen. Har ingen i livet nå, men jeg og min eks feiret den ikke. 0 Siter
Vendi Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Aldri feiret det vi heller. Tror som Lillemus at dette mer er for de unge, men kan jo ta feil. Vi markerer heller bryllupsdagen. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Dette er en importert kommersiell ‘høytid’. I USA er den mye større. 1 Siter
Gjest Adeie Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Har en mann, men vi feirer ikke den dagen. Ja hvis vi ikke har veldig lyst på kake eller noe da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.