Gå til innhold

diett

Gjest gulrot

Anbefalte innlegg

Gjest gulrot

Jeg har på 3 uker gått ned 3 kg med denne dietten:

frokost: to gulrøtter, vitaminer, kalkpiller++

mellom: en gulrot.

lunsj: to gulrøtter

mellom en gulrot

middag: en potet, et stk kjøtt/fisk, grønnsaker som brokkoli, agurker, erter, bønner++

kvelds: en yoghurt

trener ikke mye ved siden av. sykler litt, går litt og tar litt sit ups.

Det jeg lurer på er om denne dietten er VELDIG usunn.. Vet at jeg spiser altfor lite, men trenger å gå ned 4 kg til på 3 uker fordi jeg ikke passer inn i bunaden min. Vet at denne type slankekur ikke er bra for kroppen, men er den virkelig superskadelig. Føler meg ikke så enormt sulten, og jeg passer jo på å ikke slite meg ut. Fungerer fint og sånt.

Noen som kan gi meg en kommentar på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en veldig dårlig kur som kan forstyrre forbrenningen din voldsomt.

Du må ha mer fett og karbohydrater, frokosten er dagens viktigste måltid - MYE viktigere enn middagen f.eks.!

Jeg foreslår at du spiser mer og kompenserer med mer trening, og til neste år får du begynne "bunad-slankingen" noen måneder i forveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

ja, dette var jo litt av et skrekk eksempel da.

Du spiser for lite, ødelegger forbrenningen din, kommer til å legge på deg når du begynner å spise normalt igjen.

Du mister muskler på denne dietten

musklens glykogenlagre har blitt tømt, og dermed mister du også vann, dette vil bli fullt opp med en gang du spiser mat igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...