Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, absolutt. Har du noe som avleder deg?

Anonymkode: 5cc1b...454

Kan se serier eller prate mrd de ansatte. Eller kjøre tur. Men ikke så ofte det går å få kjørt tur lenger. Er plutselig så mange pasienter som  liker å kjøre tur. Så mange om beinet. 

Til vanlig liker jeg å trene og gå tur. Men jeg går med gips på ene foten. 

Fortsetter under...

Jeg sluttet å bry meg om det. Bare aksepterte følelsen, og samtidig valgte å konkludere med at det hele var ekte slik som @Den forsvunne diamanten. Sluttet å gruble over det, sluttet å prøve å få det til å gå over, sluttet å vie det oppmerksomhet rett og slett. Da forsvant problemet, og det har ikke kommet tilbake. 

skogbrann skrev (3 timer siden):

Jeg sluttet å bry meg om det. Bare aksepterte følelsen, og samtidig valgte å konkludere med at det hele var ekte slik som @Den forsvunne diamanten. Sluttet å gruble over det, sluttet å prøve å få det til å gå over, sluttet å vie det oppmerksomhet rett og slett. Da forsvant problemet, og det har ikke kommet tilbake. 

Åja. Det var jo bra. :)

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva kommer uvirkelighetsfølelse av egentlig?

Anonymkode: d8fa7...79b

Aner ikke. Hos meg kommer det av stress. Psykiater mente jeg har lette vrangforestillinger, men det er ikke jeg enig i. Jeg mener det bare er symptom på stress. 

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Aner ikke. Hos meg kommer det av stress. Psykiater mente jeg har lette vrangforestillinger, men det er ikke jeg enig i. Jeg mener det bare er symptom på stress. 

For meg og tror jeg det handler om ekstremt stress 

stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Tror du ikke psykiateren vet best? 

Jo sånn i utgangspunktet, men har jo opplevd å bli tolket feil før. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

For meg og tror jeg det handler om ekstremt stress 

Ja. Vil ikke si jeg er under ekstremt stress da, men stress er det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...