Gå til innhold

Hva lurer dere på?

Anbefalte innlegg

Jeg ser hva dere skriver. Så hva lurer dere på? Bare skriv det rett ut. Dere trenger ikke å late som. Jeg skjønner hva dere er ute etter. Bare skriv det. Eller ikke skriv det, men ring meg. Ring meg og snakk til meg privat. Dere trenger ikke holde på sånn dere gjør nå. Ring. 

Anonymkode: a423d...fee

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490244-hva-lurer-dere-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Nå lurer ihvertfall jeg på hvilken kilde du har på denne påstanden.

Meg selv først og fremst. Jeg med paranoia ber ikke fremmede mennesker om å ringe meg. Jeg med paranoia er redd mennesker og vil gjemme meg for dem. Isolere meg uten kontakt med noen. 

Anonymkode: 82947...12a

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fordi dette åpenbart er tull. Ordentlig paranoia fungerer ikke sånn. 

Anonymkode: 82947...12a

Neivel. Kanskje ikke for deg, men kanskje for noen andre? Leste et eldre innlegg her der en bruker skrev «på seg selv kjenner en ingen andre» - noe jeg synes var klokt sagt/skrevet.

Anonymkode: 7a642...79e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...