Gå til innhold

Hva om jeg tok feil…..😳

Anbefalte innlegg

Sliter med angst.Er i full jobb og «fungerer».

I går var jeg vitne til en utforkjørsel og stoppet selvfølgelig å så om det gikk bra/var noen i bilen.Alt ok.Kjente jeg ble litt stressa….

Kom 3 stykker til som stoppet..Ene mannen lurte på hvem en av de mennene som stoppet var fordi det var noe kjent med han.Jeg bare»det er Petter…..som er sammen med…»

Så fikk jeg en reaksjon etterpå og ble nesten panisk for at jeg hadde sagt feil, for det var bare noen sekunder jeg så denne personen, jeg var så opptatt med å tenke på den som hadde kjørt ut og hvordan det gikk.

Så nå kverner jeg på om jeg har sagt feil navn på feil mann og hvem som er sammen🫣Jeg burde vite det fordi jeg har felles venner…men det bare blokka helt🫣

Anonymkode: 76d05...e8a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490277-hva-om-jeg-tok-feil%E2%80%A6%F0%9F%98%B3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Legg inn tanken, herregud så latterlig å få angst for det. Hva så om jeg sa feil navn, det skader ingen.

Anonymkode: 5254a...57c

Uff ja lettere sagt enn gjort🫣

utrolig hva man skal kverne på…..

Anonymkode: 76d05...e8a

Istedenfor å si til deg selv: hva om jeg sa feil navn, hva om jeg…. Osv så si til deg selv: jeg sa feil navn og det går bra. Det skader ingen. Jeg var i en veldig stressende situasjon så det er jammen ikke rart at jeg rotet det til. 

Anonymkode: 56f2c...d89

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...