Gå til innhold

Nå er det tolv timer til trygda kommer 😄😁😆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner en som finn innvilget ufør forrige uke, så at den personen gleder seg forstår jeg. 

Sek  har jeg mottatt ufør i 2 år, så tenker ikke stort på at den kommer. 

Anonymkode: f91b5...435

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner en som finn innvilget ufør forrige uke, så at den personen gleder seg forstår jeg. 

Sek  har jeg mottatt ufør i 2 år, så tenker ikke stort på at den kommer. 

Har mottat ufør i 5 år jeg, men er tom for penger og har egentlig vært tom i nesten en uke.

Anonymkode: 4e8db...de3

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har mottat ufør i 5 år jeg, men er tom for penger og har egentlig vært tom i nesten en uke.

Hva går pengene til? Har du dyr husleie eller er det mest forbruk? Hvor mye har du utbetalt? Bare nysgjerrig, er ufør selv og lurer på hva andre bruker pengene til. 

Anonymkode: 52fa8...cc6

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg går ikke tom for penger. 

Har mer igjen nå som ufør enn da jeg jobbet. 

Koster å jobbe også.

Jeg ble blakk i dag. Jeg har bittelitt sparepenger men de regner jeg ikke med. Trygda mi går til sparing, mat og noen avdrag på rammelån og fellesutgifter i borettslag.

Anonymkode: 10cc1...617

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva går pengene til? Har du dyr husleie eller er det mest forbruk? Hvor mye har du utbetalt? Bare nysgjerrig, er ufør selv og lurer på hva andre bruker pengene til. 

Anonymkode: 52fa8...cc6

Ikke noe spesielt egentlig, sparer ikke en gang.

Eier heller ingenting. 

Blir mest handling. Litt hver dag.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror du bør lære deg litt mer om økonomistyring så slipper du dette hver måned (og vi slipper disse "trygda kommer"-trådene).

Anonymkode: bfb78...638

Kan mye om økonomi osv, men klarer ikke styre den når jeg er depressed..

Da er det å shoppe det eneste positive.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan mye om økonomi osv, men klarer ikke styre den når jeg er depressed..

Da er det å shoppe det eneste positive.

Nå har jeg i tillegg begynt å se gammal ut, få tynt stygt hår osv, må ha pene klær hvis ikke tenker folk jeg er narkovrak.

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg i tillegg begynt å se gammal ut, få tynt stygt hår osv, må ha pene klær hvis ikke tenker folk jeg er narkovrak.

Men ville spart penger til å fjerne neserynka

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du trenger ikke kjøpe klær hver måned. Du bør heller prioritere å kjøpe og lage deg ordentlig mat hvis du er bekymret for at du ser gammel ut og får tynt hår. Det kan være du er underernært/mangler vitaminer.

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du trenger ikke kjøpe klær hver måned. Du bør heller prioritere å kjøpe og lage deg ordentlig mat hvis du er bekymret for at du ser gammel ut og får tynt hår. Det kan være du er underernært/mangler vitaminer.

Det er stress.blir stressa av snus, som jeg ijje klarer å slutte med og koffein

Er så drit lei av at folk forbinder hårtap på tynne mennesker, feite menneskee som er plaga med anfsr og stress har mye større sannsynlughet for tynt hår. 

Man mistee hår av stress, ikke hva nan spiser. 

Hater framtiden min da jeg veir jeg blir tykkere ig tykkere og tynnere og tynnere hår... altså jeg mistee all respekt ute blant folk og blur mobbet igjen

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Er så drit lei av at folk forbinder hårtap på tynne mennesker, feite menneskee som er plaga med anfsr og stress har mye større sannsynlughet for tynt hår. 

Hater framtiden min da jeg veir jeg blir tykkere ig tykkere og tynnere og tynnere hår... altså jeg mistee all respekt ute blant folk og blur mobbet igjen

Tar du psykose-medisinene du fikk?

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Du klarte deg så bra skriftlig da du skrev som anonym i tråden her. Hvorfor ikke forsøke å opprettholde det når du skriver ned nick? 

Anonymkode: a0be3...875

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du klarte deg så bra skriftlig da du skrev som anonym i tråden her. Hvorfor ikke forsøke å opprettholde det når du skriver ned nick? 

Anonymkode: a0be3...875

Fordi jeg ble sint og jeg skriver på en mobil.. hadde jeg hart nettverk her i den drit leiligheten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...