Gå til innhold

Nå er det tolv timer til trygda kommer 😄😁😆

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tror du bør lære deg litt mer om økonomistyring så slipper du dette hver måned (og vi slipper disse "trygda kommer"-trådene).

Anonymkode: bfb78...638

Trygde tråder er en del av dol din historieløse oppkomling!😡

Anonymkode: 10cc1...617

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo i så fall bare tragisk. 

Anonymkode: bfb78...638

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Denne setningen skjønte jeg ikke. Ikke innholdet heller. Vil du prøve å formulere deg på nytt?

Anonymkode: a0be3...875

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne setningen skjønte jeg ikke. Ikke innholdet heller. Vil du prøve å formulere deg på nytt?

Du får klage på mangelfull utdanning. Vil tro du har en god sak. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du får klage på mangelfull utdanning. Vil tro du har en god sak. 

Hadde gjort seg med et komma  i setningen din, så hadde den blitt mer forståelig. Og sammenslåing av ordene "Trygde" og "tråder" til ett ord: Trygdetråder. 

Slik:

Trygdetråder et en del av dol, din historieløse oppkomling! 😡

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde gjort seg med et komma  i setningen din, så hadde den blitt mer forståelig. Og sammenslåing av ordene "Trygde" og "tråder" til ett ord: Trygdetråder. 

Slik:

Trygdetråder et en del av dol, din historieløse oppkomling! 😡

Så nå forstod du plutselig? Du sa du ikke tok den? Så du lyver, bare for å virke interessant?

Er det å hakke på andre sine skrivefeil, noe du bruker mye tid på? Har du vurdert å få deg en annen hobby? Noe litt mindre klysete, og fornuftig?

15 hours ago, snusmumeriken96 said:

Har ingen regninger, men blir trekt ned til 13700. Har 4000 trekk hos namsmannen og 6500 i husleie. Transport utgifter er på buss/trikk, eventuelt tog ikke mye 1000 kroner. Mobil 650 kr. Netflix 129Tv2sumo129 kr. 

Spotify 99kr.

Er ikke dette regninger?

Anonymkode: 84ae7...e13

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så nå forstod du plutselig? Du sa du ikke tok den? Så du lyver, bare for å virke interessant?

Er det å hakke på andre sine skrivefeil, noe du bruker mye tid på? Har du vurdert å få deg en annen hobby? Noe litt mindre klysete, og fornuftig?

Jeg mener bestemt at dersom man ønsker å gjøre seg forstått skriftlig, så bør det være et minstekrav å skrive korrekt. Men det forstår du nok ikke, din klyse! 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg mener bestemt at dersom man ønsker å gjøre seg forstått skriftlig, så bør det være et minstekrav å skrive korrekt. Men det forstår du nok ikke, din klyse! 

Det å kritisere andres skrivefeil, er hersketeknikk. Med mindre du er en lærer i ett klasserom.

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette bør du være varsom med da noen har dysleksi, har norsk som andre språk osv.  Det kan ikke være krav på et nettsted å skrive korrekt.

AnonymBruker
Zuleika skrev (14 minutter siden):

Dette bør du være varsom med da noen har dysleksi, har norsk som andre språk osv.  Det kan ikke være krav på et nettsted å skrive korrekt.

Dysleksi og skrive og lesevansker, er noen som sliter med. Skal en bli mobbet av det også her? Selv har jeg det, skal en mobbe dem som sliter psykisk også da? Er ikke rart det er krig og elendighet blant menneskeheten.

Anonymkode: 96405...02f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...