Gå til innhold

Ptsd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
aa-k-j skrev (12 timer siden):

Har ingen aktivitetsklokke for her er det mest om å kjenne seg selv. Man kan få kroppslige symptomer på mange forskjellige psykiske lidelse uavhengig av diagnose. Jeg f.eks sliter med spenningshodepine og søvnproblemer etter å ha vært utsatt for høyt negativt stressnivå mesteparten av livet mitt. Fight, fligt og freeze kan jeg få og er pga utrygghet i situasjoner og på personer pga kompleks PTSD. Et møte med flere autoriteter og å prate høyt er noe av det verste for meg.

Takk for svar🤗

Ja jeg føler meg utrygg hele tiden- så kroppen er i fullt stress konstant. 

Anonymkode: 68620...4d1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490310-ptsd/page/2/#findComment-4356619
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (13 timer siden):

Har ingen aktivitetsklokke for her er det mest om å kjenne seg selv. Man kan få kroppslige symptomer på mange forskjellige psykiske lidelse uavhengig av diagnose. Jeg f.eks sliter med spenningshodepine og søvnproblemer etter å ha vært utsatt for høyt negativt stressnivå mesteparten av livet mitt. Fight, fligt og freeze kan jeg få og er pga utrygghet i situasjoner og på personer pga kompleks PTSD. Et møte med flere autoriteter og å prate høyt er noe av det verste for meg.

Grunnen for at jeg spurte om klokke var at jeg føler meg så ekstremt syk og målingene mine er helt kaotiske ubalanserte og kjenner på er enormt stress i kroppen. 
Så var nysgjerrig i forhold til om ptsd og en traumerespons i kroppen kan gi slike utslag 

Anonymkode: 68620...4d1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490310-ptsd/page/2/#findComment-4356628
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...