Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
XbellaX skrev (22 minutter siden):

Begreper er alltid i endring, heldigvis, .. men ja, jeg er enig, det kan bli forvirrende. La vedkommende fortelle deg hva vedkommende selv legger i begrepet.

Jeg liker at du ønsker være forberedt og at du gidder gjøre en innsats. Jeg håper for alt i verden du bevarer denne fine og oppriktige positive nysgjerrigheten din. For et kolossalt frisk pust den er i en verden som aldri før har vært mer bombastisk og type "slik har det alltid vært, derfor gidder jeg ikke bry meg".

Å, takk for gode ord! Det satte jeg veldig pris på ❤️

Fortsetter under...

psykedeliker
XbellaX skrev (På 21.2.2025 den 17.11):

Begreper er alltid i endring, heldigvis, .. men ja, jeg er enig, det kan bli forvirrende. La vedkommende fortelle deg hva vedkommende selv legger i begrepet.

Om det er hensiktsmessig å la innholdet i allerede etablerte begreper endres ut fra tilfeldigheter og personlige preferanser, er en mye større diskusjon, der bl.a. språklige rettigheter også må tas med i premissgrunnlaget.

Uten at noe står fast, kan man heller ikke vite om noe annet er i bevegelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...