GÃ¥ til innhold

Det er alltid en tanke💭💬💭💬

Anbefalte innlegg

Jeg har angst. Føler meg bedre nå med medisiner.Klarer å være i full jobb.

MEN hver dag er det noe nytt jeg får angst for. Plutselig kommer det en ny ting og da klarer jeg å fokusere mindre på det forrige problemet.Men det er hele tiden NOE!!!

Flere som har det slik?

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg opplever det slik

Anonymkode: 8d483...fd0

Da vil jeg si du har store begrensninger.  Man kan styre sine egne tanker.

Anonymkode: be650...87d

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da vil jeg si du har store begrensninger.  Man kan styre sine egne tanker.

Er ikke bare å styre egne tanker. Jeg har masse tvingende tanker som jeg må riste på hodet for å ikke dras videre inn i det. Det er veldig mørke tanker som jeg ikke identifiserer meg med. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Er ikke bare å styre egne tanker. Jeg har masse tvingende tanker som jeg må riste på hodet for å ikke dras videre inn i det. Det er veldig mørke tanker som jeg ikke identifiserer meg med. 

Nå klarer du vel å legge deg ned å dagdrømmer? Styre tankene til det man vil.

Selv om man har tvangspregede tanker består jo ikke hjernen kun av de. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå klarer du vel å legge deg ned å dagdrømmer? Styre tankene til det man vil.

Selv om man har tvangspregede tanker består jo ikke hjernen kun av de. 

Har ikke sagt at de kun består av de, men de kan være svært oppslukende. Jeg har opplevd å drukne helt. 

Toogoodgirl skrev (23 timer siden):

Jeg har angst. Føler meg bedre nå med medisiner.Klarer å være i full jobb.

MEN hver dag er det noe nytt jeg får angst for. Plutselig kommer det en ny ting og da klarer jeg å fokusere mindre på det forrige problemet.Men det er hele tiden NOE!!!

Flere som har det slik?

Jeg tror dessverre ikke det er realistisk å bli helt symptomfri fra en angstlidelse ved hjelp av medisiner alene. Man må gjøre noe med sin holdning til de angstskapende eller utfordrende tankene.

I dette ligger det også at man ikke har som mål å aldri ha negative eller angstskapende tanker, men akseptere slike tanker som tanker, som ofte er meningsløse fenomener i hjernen. Hvis man alltid tar tankene som sannhet, vil man få mye problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...