Gå til innhold

Bor i en drit kommunal bolig.

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Folka som jobber i kommunen mobber meg og sier masse drit til meg fordi jeg bor der.

Bor i den mest bedritne kommunale boligen du kan finne. Men har en sak på meg så får ikke bo på noen annen plass.

De som jobber i kommunen der tror det er fordi jeg er fattig og de ler og kaller meg for naver. Men jeg får jo ikke lov til å bo noe annet sted.

Nå var det en dame pp utsiden igjen. Jeg hører henne klart fordi veggene er ikke isolerte. " nå hara gått på veggen" 

Undskyld meg men hvem er det som sier sånn? Vil si at dette er en kommunal bolig i vestfold og ber nien om de ser dette og holde kheft og ha litt respekt for folk som sliter i livet!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490327-bor-i-en-drit-kommunal-bolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, vi som jobber i kommuner mobber ikke folk i trygdeboliger. Mange av de er en del av vår arbeidsdag, uten de hadde vi ikke hatt jobb.

Vi prøver på best måte å hjelpe hver enkelt. 

Kanskje på tide du lar psykiatrien hjelpe deg, så får du det bedre.

Anonymkode: 0a54e...1c0

AnonymBruker

Har fått en del dritt servert fra psykotiske mennesker boende i kommunale boliger da. Er ikke måte på hva vi skal klare å gjøre.

Superkrefter ser det ut til at vi har, da jeg har fått beskyldninger for å gå inn i andres kropp å ødelegge rygg. 

Klarer å putte piggtråd inn i egg etc.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, vi som jobber i kommuner mobber ikke folk i trygdeboliger.

Det tror ikke jeg heller (i utgangspunktet), men jeg har faktisk rapportert en kommuneansatt en gang etter å ha overhørt en samtale der han kritiserte sine kolleger i en annen avdeling på en usaklig måte.

Denne hendelsen viser at "garderobeprat" forekommer også blant kommuneansatte, så vi kan ikke utelukke 100% at det trådstarter beskriver har skjedd, derfor er det også viktig at hun dokumenterer hendelsene.

Annonse

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (5 timer siden):

Folka som jobber i kommunen mobber meg og sier masse drit til meg fordi jeg bor der.

Bor i den mest bedritne kommunale boligen du kan finne. Men har en sak på meg så får ikke bo på noen annen plass.

De som jobber i kommunen der tror det er fordi jeg er fattig og de ler og kaller meg for naver. Men jeg får jo ikke lov til å bo noe annet sted.

Nå var det en dame pp utsiden igjen. Jeg hører henne klart fordi veggene er ikke isolerte. " nå hara gått på veggen" 

Undskyld meg men hvem er det som sier sånn? Vil si at dette er en kommunal bolig i vestfold og ber nien om de ser dette og holde kheft og ha litt respekt for folk som sliter i livet!!!!

Hva slags type "sak" er det som hindrer deg å få privat leid leilighet? 

Skjønner godt at du ikke vil bo der. De pleier jo å plassere alle de verste rusmisbrukerne og psykisk syke rop pasienter samlet på sånne steder. Det blir krangling og enda verre helse. 

Anonymkode: c4eaf...ade

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner godt at du ikke vil bo der. De pleier jo å plassere alle de verste rusmisbrukerne og psykisk syke rop pasienter samlet på sånne steder. Det blir krangling og enda verre helse. 

Har ikke penger...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan tenkes denne personen er på rett sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...