Gå til innhold

Hvordan har du det i kveld og hva gjør du på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan har du det i kveld og hva gjør du på?

Jeg har nettopp spist pizza mens jeg så på en ny serie på Netflix (Sweet Magnolia) og nå surrer jeg bare rundt på forum. Ellers så har jeg det helt ok, har vært noen tøffe siste dager men i dag er det heldigvis litt lettere... 

Anonymkode: 23cb5...ca3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 16.17):

"Gjør du på"

Hva betyr det?

Anonymkode: a4c49...4e6

Ekspander  

Den formuleringen brukes i mange dialekter. Stryk "på", så forstår du nok spørsmålet 😉

Jeg er på en veldig kort vinterferie og skal snart ut for å spise middag på et lokalt sted som tilbyr salat, kebab og pizza.

AnonymBruker
  laban skrev (På 21.2.2025 den 16.27):

Den formuleringen brukes i mange dialekter. Stryk "på", så forstår du nok spørsmålet 😉

Jeg er på en veldig kort vinterferie og skal snart ut for å spise middag på et lokalt sted som tilbyr salat, kebab og pizza.

Ekspander  

Ja, det stemmer. Jeg trodde alle sa "Hva gjør du på" hehe 🙂

Annonse

AnonymBruker
  hattifnattus skrev (På 21.2.2025 den 17.33):

Jeg har bakt to kaker siden samboeren har bursdag imorgen. Den ene skal han ha med seg på nattevakt til kollegaene :) Ellers så har jeg ikke gjort stort. Småsovet på sofaen og skal snart lage noe mat .

Ekspander  

Hvilke kaker har du bakt? Og har du tilfeldigvis link til oppskrift? 😊

hattifnattus
  AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 17.39):

Hvilke kaker har du bakt? Og har du tilfeldigvis link til oppskrift? 😊

Ekspander  

Jeg har bakt en sarchertorte, og denne langpannen her :D

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-i-langpanne-med-kaffe

påskelilje

Jeg er alene hjemme og har det helt nydelig 🤪 Satt lenge på jobb, dro så på trening, besøkte min mor, handlet mat, og kom hjem først klokka 22.

Stekte meg tre egg og to skiver, drakk to digre glass med svarthyllblomstsaft og så en episode av Beck.

Nå har jeg laget sitronfromasje for første gang i mitt liv, sånn helt fra bunnen av, som jeg skal servere i morgen kveld. I morgen skal jeg bake litt mer og ordne i huset.

Nå vil jeg se litt mer på tv før nattugla (jeg altså) flyr til køys 😄 

UtakknemligDiva

Er i senga og skal sove nå. Hatt en helt grei dag, men etter jobb blir det fort litt tomt. 
Jeg har lest litt svar fra folk ang elendige ledere på jobb. Ikke bra for meg. 
De svarene jeg ser vitner om så stor frykt, at folk lar seg behandle som dritt for å motta smuler.

Jeg lurer nesten på om noe er galt med meg, siden jeg ikke er like villig til å la ting gå sånn stille og fredelig for seg. 
Folk har sånne stakkarslige kommentarer som: «du kommer best ut av det med å bare godta ting og søke noe annet mens du gjør jobben din. Du jobber tross alt for å leve». Ikke rart ting bare fortsetter når det er en så stor samling av sånne fryktslaver! Men de er jo perfekte spillbrikker. Stille og fredelig funker ikke, man slår tilbake, kanskje hardere.

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...