Gå til innhold

Reise kollektivt i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal et par turer til Oslo i forbindelse med jobb. Jeg har dårlig stedsans og er ikke så godt kjent utenfor selve sentrumskjernen. Setter pris på tips fra dere som bor her, om hvordan jeg best kan reise kollektivt mellom følgende steder: 

Oslo S til Storo storsenter. 

Oslo S til Clarion Hotel Gabelshus og videre til Bygdø Kongsgård (siste strekket er kanskje taxi best alternativ, eller å gå?). 

Anonymkode: d0414...a88

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490342-reise-kollektivt-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg skal et par turer til Oslo i forbindelse med jobb. Jeg har dårlig stedsans og er ikke så godt kjent utenfor selve sentrumskjernen. Setter pris på tips fra dere som bor her, om hvordan jeg best kan reise kollektivt mellom følgende steder: 

Oslo S til Storo storsenter. 

Oslo S til Clarion Hotel Gabelshus og videre til Bygdø Kongsgård (siste strekket er kanskje taxi best alternativ, eller å gå?). 

Anonymkode: d0414...a88

Du kan ta t-banen til Storo. Enten Ringen eller Vestli via Majorstuen. Du skal gå mot vest inne på stasjonen. 

Du kan også ta 30- bussen som går til Nydalen og gå av på Storo. 

Til Bygdøy kongsgård er det bare en mulighet og det er også 30- bussen. Da tar du den andre veien. 

Endret av Nicklusheletida
Nicklusheletida
laban skrev (33 minutter siden):

T-banen er raskest, hvis du tar en av de som går via Majorstua.

Men du kan også ta alle trikker det står Kjelsås eller Grefsen stasjon på.

Sant det. Jeg tenkte ikke på det. Sjelden jeg tar trikken, men det hender : ). Til Bygdøy er det kun 30-bussen som går. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...