AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Hva er det beste komplimentet du har fått av en behandler i psykiatrien? Anonymkode: 19472...3cc 0 Siter
Glitter Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Vet ikke, men da behandler sa at jeg hadde ikke vært uten betydning for henne så gjorde det godt. Det var da vi hadde siste samtale. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Glitter skrev (1 minutt siden): Vet ikke, men da behandler sa at jeg hadde ikke vært uten betydning for henne så gjorde det godt. Det var da vi hadde siste samtale. Hva mente hun med det? At hun brydde seg om deg da eller? Anonymkode: 19472...3cc 0 Siter
Glitter Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mente hun med det? At hun brydde seg om deg da eller? Anonymkode: 19472...3cc Ja. Jeg sa hun betydde mye for meg, og da sa hun det. Vi hadde tett kontakt i over 5 år. Endret 22. februar av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Gikk til en psykolog for mange år siden da fikk jeg tilbakemelding på at jeg har god selvinnsikt, flink å ordlegge meg, sterk og reflektert. Dette vet jeg fra før, men godt at en som kjente meg godt profesjonelt sett sa dette Anonymkode: c70de...025 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar At jeg var en av de pasientene hun alltid kom til å huske. Anonymkode: 18710...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Glitter skrev (5 minutter siden): Ja. Jeg sa hun betydde mye for meg, og da sa hun det. Vi hadde tett kontakt i over 5 år. Skjønner det var godt å høre ja. Behandler får jo ofte en spesiell betydning for oss når de er der i de verste tidene og gir oss den hjelpen vi trenger. Anonymkode: 19472...3cc 0 Siter
Glitter Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner det var godt å høre ja. Behandler får jo ofte en spesiell betydning for oss når de er der i de verste tidene og gir oss den hjelpen vi trenger. Anonymkode: 19472...3cc Ja de gjør jo det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At jeg var en av de pasientene hun alltid kom til å huske. Anonymkode: 18710...c26 Det var fint sagt! Anonymkode: e041e...c73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar At jeg kom meg ut av psykiatrien uten å bli høy på meg selv er merkelig, såpass ble det med gode ord fra mine behandlere. Blir litt flau over alt det gode som er skrevet ned i journalen min. Anonymkode: f62a0...28e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg kom meg ut av psykiatrien uten å bli høy på meg selv er merkelig, såpass ble det med gode ord fra mine behandlere. Blir litt flau over alt det gode som er skrevet ned i journalen min. Anonymkode: f62a0...28e Står det i journal-notatene dine sånn fra dag til dag eller i epikrisen? Vil du dele noe av det som står?🥰 Anonymkode: e041e...c73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar At jeg er veldig verdifull Anonymkode: 9127d...2b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar At jeg er fantastisk. Anonymkode: e041e...c73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gikk til en psykolog for mange år siden da fikk jeg tilbakemelding på at jeg har god selvinnsikt, flink å ordlegge meg, sterk og reflektert. Dette vet jeg fra før, men godt at en som kjente meg godt profesjonelt sett sa dette Anonymkode: c70de...025 Du høres ut som en flott person🫶 Anonymkode: e041e...c73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Fikk høre at jeg var tapper Anonymkode: c70de...025 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Står det i journal-notatene dine sånn fra dag til dag eller i epikrisen? Vil du dele noe av det som står?🥰 Anonymkode: e041e...c73 Begge deler. Står om hvor godt ett menneske jeg er, hvor intellektuell jeg er etc. Blir flau rett og slett. Er det slik andre ser meg, ja så får jeg bli ett dårligere menneske 🤣 Anonymkode: f62a0...28e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge deler. Står om hvor godt ett menneske jeg er, hvor intellektuell jeg er etc. Blir flau rett og slett. Er det slik andre ser meg, ja så får jeg bli ett dårligere menneske 🤣 Anonymkode: f62a0...28e Det må være hyggelig å ha slike ord i journalen. Jeg har kun det vi har snakket om der. Ingen tolkninger osv. Anonymkode: e041e...c73 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Ikke i psykiatrien men en psykolog på familiekontoret sa at jeg var klok og at jeg skrev bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.