Gå til innhold

Hva er det beste komplimentet du har fått av en behandler i psykiatrien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Vet ikke, men da behandler sa at jeg hadde ikke vært uten betydning for henne så gjorde det godt. Det var da vi hadde siste samtale. 

Hva mente hun med det? At hun brydde seg om deg da eller?

Anonymkode: 19472...3cc

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mente hun med det? At hun brydde seg om deg da eller?

Ja. Jeg sa hun betydde mye for meg, og da sa hun det. Vi hadde tett kontakt i over 5 år. 

Endret av Glitter
AnonymBruker

Gikk til en psykolog for mange år siden da fikk jeg tilbakemelding på at jeg har god selvinnsikt, flink å ordlegge meg, sterk og reflektert. Dette vet jeg fra før, men godt at en som kjente meg godt profesjonelt sett sa dette 

Anonymkode: c70de...025

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja. Jeg sa hun betydde mye for meg, og da sa hun det. Vi hadde tett kontakt i over 5 år. 

Skjønner det var godt å høre ja. Behandler får jo ofte en spesiell betydning for oss når de er der i de verste tidene og gir oss den hjelpen vi trenger.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner det var godt å høre ja. Behandler får jo ofte en spesiell betydning for oss når de er der i de verste tidene og gir oss den hjelpen vi trenger.

Ja de gjør jo det. 

AnonymBruker

At jeg kom meg ut av psykiatrien uten å bli høy på meg selv er merkelig, såpass ble det med gode ord fra mine behandlere.

Blir litt flau over alt det gode som er skrevet ned i journalen min.

Anonymkode: f62a0...28e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At jeg kom meg ut av psykiatrien uten å bli høy på meg selv er merkelig, såpass ble det med gode ord fra mine behandlere.

Blir litt flau over alt det gode som er skrevet ned i journalen min.

Anonymkode: f62a0...28e

Står det i journal-notatene dine sånn fra dag til dag eller i epikrisen? Vil du dele noe av det som står?🥰

Anonymkode: e041e...c73

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gikk til en psykolog for mange år siden da fikk jeg tilbakemelding på at jeg har god selvinnsikt, flink å ordlegge meg, sterk og reflektert. Dette vet jeg fra før, men godt at en som kjente meg godt profesjonelt sett sa dette 

Anonymkode: c70de...025

Du høres ut som en flott person🫶

Anonymkode: e041e...c73

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...