AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Jeg opplevde at en psykotisk medpasient trodde at jeg ikke fikk mat av de ansatte og at hun trodde at de ansatte skulle drepe meg. Så en dag kom hun inn på rommet mitt med ett fat med mat til meg. Det endte med at de ansatte på avdelingen kom og utløste alarmen og la henne brutalt i gulvet og dro henne inn på sitt eget rom. Synes så synd på henne. Anonymkode: 03276...47e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Det var ikke din feil i det hele tatt. Så prøv å ikke bekymre deg for mye Anonymkode: 96f91...b9c 0 Siter
Everybody Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Hvorfor måtte de slenge henne i gulvet og dra henne inn på rommet? Er ikke en pasient mer verdt enn det? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 17.48): Det endte med at de ansatte på avdelingen kom og utløste alarmen og la henne brutalt i gulvet og dro henne inn på sitt eget rom. Da filmet du vel hendelsen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar De liker å vise frem og utøve makt ja. Det er helt forferdelig. Anonymkode: f83f7...87b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De liker å vise frem og utøve makt ja. Det er helt forferdelig. Så hvorfor ser vi ikke flere saker der dette eksponeres? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar psykedeliker skrev (2 minutter siden): Så hvorfor ser vi ikke flere saker der dette eksponeres? Folk tror at det er sånn det skal være. Anonymkode: f83f7...87b 0 Siter
Everybody Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Kanskje sykepleier på akutt og sikkerhet tiltrekker seg psykopater som elsker makten de får når de tar på seg uniformen. 0 Siter
Glitter Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Jeg har vært mye innlagt og aldri sett noe til misbruk av makt. I rus har jeg et par ganger vært helt ute av kontroll og blitt beltelagt. Men jeg ser jo at det var adekvat behandling av situasjonen. Det er mulig maktmisbruk skjer, men i all hovedsak vil jeg tro de tilpasser behandling etter situasjonen. Kanskje de trodde hun skulle angripe deg. Uansett så er det ikke din feil eller ditt ansvar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.