AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Har brukt alimemazin for søvn lenge, og den får meg jo i søvn. Men føler meg så dopa og hjernegrøtete av den- samt at oppvåkning er helt grusomt urolig. Noen som vet om annen antihistamin er bedre, feks zonat eller phenergan? Eller er de like ille? Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Propavan kanskje? Nå merker jeg ingenting til trøtthet dagen derpå av antihistaminer. Eneste som har en viss effekt her er alimemazin. Anonymkode: 35080...bee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Propavan kanskje? Nå merker jeg ingenting til trøtthet dagen derpå av antihistaminer. Eneste som har en viss effekt her er alimemazin. Anonymkode: 35080...bee Den har jeg ikke hørt om. Skal sjekke Ja det må jo være litt futt i om det skal være for søvn:- funker ikke med en ebastin liksom Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Propavan kanskje? Nå merker jeg ingenting til trøtthet dagen derpå av antihistaminer. Eneste som har en viss effekt her er alimemazin. Anonymkode: 35080...bee Virker ikke som den finnes i Norge? Men ja det er vel bare antihistamin av samme typen som alimemazin som funker og da har de vel samme dopende effekt . Føler den påvirker hjernen skikkelig 😕 Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker ikke som den finnes i Norge? Men ja det er vel bare antihistamin av samme typen som alimemazin som funker og da har de vel samme dopende effekt . Føler den påvirker hjernen skikkelig 😕 Anonymkode: 69d73...c92 Har den her, så den får man av legen. Anonymkode: 35080...bee 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har brukt alimemazin for søvn lenge, og den får meg jo i søvn. Men føler meg så dopa og hjernegrøtete av den- samt at oppvåkning er helt grusomt urolig. Noen som vet om annen antihistamin er bedre, feks zonat eller phenergan? Eller er de like ille? Anonymkode: 69d73...c92 Cetrizin 😃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar snusmumeriken96 skrev (16 timer siden): Cetrizin 😃 Takl for tips! Er den kraftig nok for søvn? Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Takl for tips! Er den kraftig nok for søvn? Anonymkode: 69d73...c92 Ja😀 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Ja😀 Du må ta det nien timer før du legger deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar snusmumeriken96 skrev (2 timer siden): Du må ta det nien timer før du legger deg. Hvilken dose bruker du ? Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Aldri møtt noen som reagerer med søvnighet på cetrizin. Selv tatt den i mange år grunnet allergi. Anonymkode: 35080...bee 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri møtt noen som reagerer med søvnighet på cetrizin. Selv tatt den i mange år grunnet allergi. Anonymkode: 35080...bee Sover er fantastisk på de jeg. 0 Siter
Glitter Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Aldri møtt noen som reagerer med søvnighet på cetrizin. Selv tatt den i mange år grunnet allergi. Anonymkode: 35080...bee Sovner heller ikke av den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri møtt noen som reagerer med søvnighet på cetrizin. Selv tatt den i mange år grunnet allergi. Anonymkode: 35080...bee Har ikke brukt det før men har ebastin- som jeg tenkte var litt i samme kategori og det gjør meg ikke trøtt. blir jo ikke «trøtt» av alimemazin heller bare helt dopa og knocka ut Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Glitter skrev (1 time siden): Sovner heller ikke av den. Neivel, men jeg sover godt på de 😄 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke brukt det før men har ebastin- som jeg tenkte var litt i samme kategori og det gjør meg ikke trøtt. blir jo ikke «trøtt» av alimemazin heller bare helt dopa og knocka ut Anonymkode: 69d73...c92 Blir heller ikke trøtt av alimemazin, men den kan få meg til å sove lengre. Nå har jeg kronisk insomnia, så ikke sikkert jeg sovner uansett h a jeg tar av medisiner. Men sobril og alimemazin sammen gir ofte effekt. Tar det max 2 ganger pr uke da. Anonymkode: 35080...bee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Noen som opplever like bra søvneffekt av lavere dose alimemazin? Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen som opplever like bra søvneffekt av lavere dose alimemazin? Anonymkode: 69d73...c92 Jeg tar en kapsel Alimemazin per kveld. Sover hele natta. Anonymkode: 73a6f...804 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tar en kapsel Alimemazin per kveld. Sover hele natta. Anonymkode: 73a6f...804 Ja er d jg bruke men Blir så dopa så lurer på om lavere dose kan gi like mye søvn men mindre dop efekt Anonymkode: 69d73...c92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja er d jg bruke men Blir så dopa så lurer på om lavere dose kan gi like mye søvn men mindre dop efekt Anonymkode: 69d73...c92 H or lenge har du gått på den? Man må regne med litt bivirkninger de første ukene. Anonymkode: 35080...bee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.