munchin Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Legen har ikke erfaring, så derfor spør jeg dere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Sykt sært at en lege uten erfaring med litium trapper deg opp på litium. Legen må ha en mening om dette med serumskonsentrasjon og hva du bør ligge på, du er legens pasient. Normalt ligger man på mellom 0,6-1,0. Det finnes det mye informasjon om. Akkurat hvor du skal ligge vet bare du og din lege. Anonymkode: 31580...d69 0 Siter
munchin Skrevet 23. februar Forfatter Skrevet 23. februar Jeg har tatt blodprøve/serumkonsentrasjon. Får svar på den til uka. 0 Siter
nachnoo Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar 0,6-0,8 vil være trygt. Så håper jeg at en spesialist vil hjelpe dere til å finne det som er aller best for deg. 0 Siter
munchin Skrevet 23. februar Forfatter Skrevet 23. februar nachnoo skrev (8 minutter siden): 0,6-0,8 vil være trygt. Så håper jeg at en spesialist vil hjelpe dere til å finne det som er aller best for deg. Tusen takk. Kanskje jeg burde kontakte privat psykiater. 0 Siter
munchin Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar Lå på 0, 4 nå etter oppjustering av dose. Skal ytterligere oppjusteres nå slik at jeg når 0,6 sa legen. 0 Siter
munchin Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar nachnoo skrev (På 23.2.2025 den 13.38): 0,6-0,8 vil være trygt. Så håper jeg at en spesialist vil hjelpe dere til å finne det som er aller best for deg. Hvordan vet jeg og legen akkurat hvor vi bør legge oss mtp dosering/serumkonsentrasjon? Er det kun opplevd bedring/lette av symptomer vi går etter? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar munchin skrev (15 minutter siden): Hvordan vet jeg og legen akkurat hvor vi bør legge oss mtp dosering/serumkonsentrasjon? Er det kun opplevd bedring/lette av symptomer vi går etter? Han sier at spesialist bør hjelpe dere Anonymkode: 31580...d69 0 Siter
munchin Skrevet 24. februar Forfatter Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sier at spesialist bør hjelpe dere Anonymkode: 31580...d69 Ja, det er sant.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.