Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nachnoo skrev (3 minutter siden):

Hva gjør dere med venneforespørsler fra personer som kun har et navn? Intet blide, ingen utdanning, ingen arbeidsplass, intet bosted. 
Jeg liker ikke å fremstå uvennlig, men for å akseptere må jeg vite hvem personen er. 

Da hadde jeg ikke godtatt forespørselen.

Er jeg ikke venn med noen i RL, så tar jeg heller ikke i mot forespørsel om vennskap på nettsider.

Har kun familie som venner jeg da. Det jeg fjernet alt av tidligere kollegaer osv når jeg ble ufør.

Ikke det at jeg ikke var venner med de, nydelige folk, men våre veier skilte seg.

Endret av Adeie
nachnoo skrev (7 minutter siden):

Hva gjør dere med venneforespørsler fra personer som kun har et navn? Intet blide, ingen utdanning, ingen arbeidsplass, intet bosted. 
Jeg liker ikke å fremstå uvennlig, men for å akseptere må jeg vite hvem personen er. 

Du er ikke uvennlig, du kjenner jo ikke personene?

Annonse

nachnoo skrev (24 minutter siden):

Jeg godtar bare venneforespørsler  som jeg enten kjenner litt eller at det kommer opp at vi har felles bekjente.  Da kan jeg noen ganger godta.  En er ikke uvennlig selv om en ikke godtar alle. Selv synes jeg det ikke har noe hensikt å ha en lang venneliste som en ikke aner hvem er.

Annonse

nachnoo skrev (1 time siden):

Jeg avslår alltid slike, - og som kvinne er det alltid profiler som fremstår som menn jeg mottar. 

nachnoo skrev (2 timer siden):

Om det er norske forespørsler så sjekker jeg på profilen om det er noen grunn til at jeg skal akseptere. Avviser alt fra utlandet, amerikanske hunks fra marinen har ingen interesse av en stutt-tjukk trønderdame i midten av 50-årene. 🤣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...