AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Kjenner dere hverandre? Anonymkode: d55ce...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Nei, jeg har ingen her på facebook og vet heller ikke hvem noen her inne er IRL. Men har vært lignende spørsmål her inne før og da er det vel ett par stykker som har svart at de har møtt andre eller har de på facebook. Anonymkode: e5030...501 0 Siter
Vhanja Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Det vet jeg jo egentlig ikke, for jeg vet ikke navnet på noen her inne. Men det er i hvert fall ingen som har skrevet noe her inne som jeg kjenner igjen fra mine venner/bekjente. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg har og noen fb venner her inne. Anonymkode: ab94e...48b 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Ja, 4 stk Nei 5 stk 0 Siter
Grendel Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Nei. Jeg ønsker å være litt anonym så derfor har jeg ingen her som venner på Facebook. Jeg får jo spørsmål om hvem FB-vennene mine er. Jeg vet om en del her ja (og like mange vet selvsagt om meg). 0 Siter
påskelilje Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg er FB venn med noen her. Fire kanskje? Er også fb venn med noen som var på DOL tidligere. 0 Siter
Vendi Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar (endret) Er fb venner med 4 stk her. Har fått en veldig god venninne herfra ❤️ Endret 23. februar av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Interessant, takk for svar. Anonymkode: d55ce...7a8 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Er også fb-venn med en tidligere dol'er når jeg tenker meg om. Så da blir det vel 3. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Ingen. Har heller ikke Facebook. Liker anonyme forum. Anonymkode: a460c...8a3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.