AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Skjønner ikke. Ofte er det tilgjengelig, men så noen ganger ikke. Hvorfor det? Kan det bare brukes en gang i mnd eller noe eller er det stengt i helgene? Anonymkode: cd922...09b 0 Siter
Glitter Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Kan være flere grunner. For eksempel at han er opptatt med kommunale plikter og derfor ikke vil være tilgjengelig for å svare på noen dager. Mange stenger det også i helgene. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Glitter skrev (1 time siden): Kan være flere grunner. For eksempel at han er opptatt med kommunale plikter og derfor ikke vil være tilgjengelig for å svare på noen dager. Mange stenger det også i helgene. Jeg ser det samme. Nå kan det være pga. avvikling av vinterferie, at legen innvilger seg en ukes fri sammen med resten av familien. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Legene slår den av og på etter når du vil. Når deres tid oaser. Min lege slår den av i helger og kvelder for eksempel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Jeg har vikar lege så det er ikke på og må ringe for å fornye resept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.