AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar De siste timene har jeg hatt en ekkel grue seg følelse i magen. Sånn man (eller i alle fall jeg) blir når jeg gruer meg til noe. Litt sånn sug i magen og litt kvalm. Og det er helt uten grunn (som jeg vet). Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Anonymkode: a7654...5c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De siste timene har jeg hatt en ekkel grue seg følelse i magen. Sånn man (eller i alle fall jeg) blir når jeg gruer meg til noe. Litt sånn sug i magen og litt kvalm. Og det er helt uten grunn (som jeg vet). Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Anonymkode: a7654...5c6 Bytt aktivitet😇 Anonymkode: 548ea...b63 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Det er helt normalt å ha forskjellige følelser. Hva med å anerkjenne følelser av alle slag finnes og nå er du slik. Man trenger ikke gjøre noe med alt. Godta en dårlig dag eller 3. Alle har det. Anonymkode: 4d8ae...d11 1 Siter
psykedeliker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og det er helt uten grunn (som jeg vet). Let videre etter grunnen, du finner den til slutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De siste timene har jeg hatt en ekkel grue seg følelse i magen. Sånn man (eller i alle fall jeg) blir når jeg gruer meg til noe. Litt sånn sug i magen og litt kvalm. Og det er helt uten grunn (som jeg vet). Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Anonymkode: a7654...5c6 uro/angst? Det trenger ikke ha noen grunn. Helt normalt å oppleve. Finn deg noe å gjøre som får hodet over på noe annet. Anonymkode: fb8a8...023 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Jeg opplever det veldig ofte. Må nesten bare stå i det til det løsner. Jeg skal noe i morgen som jeg gruer meg til. Men jeg skal gjennomføre, fordi jeg vet at når jeg kommer i gang så blir det bra, og jeg blir glad etterpå. Anonymkode: 03a6d...110 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.