AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Tenker da på annen brus enn cola. Personlig synes jeg grans siesta er god og att FirstPrice appelsin brus uten sukker er ok. Prøver å spare penger. Og liker ikke drikke vann. Anonymkode: 00a44...c52 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar (endret) Jeg drikker COOP Orango uten sukker Endret 24. februar av Dorthe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Grans Singo er god, 7Up Free, Solo Super, Ellers er det saft uten sugar. Anonymkode: ae6e3...d60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: 7f0d4...ea6 Grans er bra, men ingen rema her jeg bor. Dorthe skrev (2 minutter siden): Jeg drikker COOP Orango uten sukker Den har jeg en flaske av stående. Ikke den verste jeg har prøvd. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Grans Singo er god, 7Up Free, Solo Super, Ellers er det saft uten sugar. Anonymkode: ae6e3...d60 Singo er god den. Men 7up og solo super er Ringnes og derfor dyrt. Derfor bare kjedenes egne varianter. 🙂 Anonymkode: 00a44...c52 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar First price Fruktsmak, Anonymkode: ae6e3...d60 0 Siter
Glitter Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Dorthe skrev (10 timer siden): Jeg drikker COOP Orango uten sukker Den synes jeg også er veldig god. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Jeg drikker ikke nok brus til at jeg har oversikt over slikt, men jeg liker Grans mineralvann med smak, da først og fremst lime/sitron og granateple. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.