Eva Sofie Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 12.29): Tusen takk for et godt svar. Dette var jeg ikke klar over at fantes. Det må absolutt sjekkes ut! Anonymkode: 65da1...586 Jeg leste litt på siden nå, og jeg ser at siden lider litt under at tilbudet tidligere var kun for hørselshemmede og døvblinde. Det var først for et par års tid siden, tror jeg, at svaksynte og blinde fikk samme rett til behandling. Jeg nevner det, for en må lete litt i teksten for å se at tilbudet gjelder også for synshemmede. Det er svaksynthet etter WHOs definisjon som gjelder. Jeg har noen bekjente som har hatt kontakt med NBSPH, og vet at de er fornøyd. Endelig møter de noen som forstår hvordan det er å leve med nedsatt syn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490416-avslag-p%C3%A5-dps-fortvilet/page/2/#findComment-4358398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.