Gå til innhold

Angående tvangsinnleggelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det synes jeg høres rart ut. Hvis det er sånn at man må være tvangsinnlagt når man har selvmordstanker vil det gjelde svært mange. Til og med med planer. Spørs når planene er da. Men de færreste blir tvangsinnlagt da og. 

Anonymkode: 3593a...594

Hvis du har vært langvarig innlagt - dels med selvmordsfare, og erfaringer at du svært raskt får tilbakefall, kan det være at tvangen forlenges en periode for å sikre at du er skikkelig stabilisert.

Psykiatrisk behandling må individualiseres basert på tilstand, sykehistorie og erfaring. 

nachnoo skrev (15 minutter siden):

Hvis du har vært langvarig innlagt - dels med selvmordsfare, og erfaringer at du svært raskt får tilbakefall, kan det være at tvangen forlenges en periode for å sikre at du er skikkelig stabilisert.

Psykiatrisk behandling må individualiseres basert på tilstand, sykehistorie og erfaring. 

Ok. Forstår. Takk. :)

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det synes jeg høres rart ut. Hvis det er sånn at man må være tvangsinnlagt når man har selvmordstanker vil det gjelde svært mange. Til og med med planer. Spørs når planene er da. Men de færreste blir tvangsinnlagt da og. 

Anonymkode: 3593a...594

Jeg var svært dårlig da jeg ble innlagt. Men hvorfor de vil ha meg så lenge på tvang kan jeg egentlig ikke helt skjønne. Jeg samarbeider og er rolig i avdelingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...