Gå til innhold

Trenger råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tatt stilnoct 10 mg 3 kvelder på rad, i går kveld tok jeg ikke. Men tok 10 mg Sobril i dag. Jeg tar Sobril 10 mg i dag. Jeg tar en Sobril i snitt en gang pr 14 dag. 
Jeg kjenner på en del angst/ indre uro i dag. 
Jeg satt også inn spiral for 2-3 uker siden, da dette også er hormonelt. 
Kan det være noe der? 
Skal sies at jeg står i en veldig krevende tid med store ting. Noe jeg har gjort over tid. 
det er som om lufta har gått ut i dag og jeg er veldig utmattet. Ikke særlig matlyst heller 

Anonymkode: 8fe8f...b5b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490449-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Noen opplever jo å bli påvirket av hormoner så det kan jo hende.

Anonymkode: 4a9f7...425

Ja, vanskelig å skille hva som er hva da det er mange ting fra flere kanter. Har følt meg relativt sterkt lenge nå, og har hatt 2 møter den uka her jeg har gått i alene, og som har vært ganske viktige og krevende møter. Der jeg har vært fullt oppladet og har forberedt meg godt på. Kroppen har vært der oppe for å mobilisere alt. Nå kjenner jeg at jeg begynner å lande litt. 
Jeg har ingen psykiske sykdommer, men har slitt med angst i perioder i livet. 
Man må være sterk når man må, og være årvåken, men så er man jo ikke det over tid 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490449-trenger-r%C3%A5d/#findComment-4358038
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, vanskelig å skille hva som er hva da det er mange ting fra flere kanter. Har følt meg relativt sterkt lenge nå, og har hatt 2 møter den uka her jeg har gått i alene, og som har vært ganske viktige og krevende møter. Der jeg har vært fullt oppladet og har forberedt meg godt på. Kroppen har vært der oppe for å mobilisere alt. Nå kjenner jeg at jeg begynner å lande litt. 
Jeg har ingen psykiske sykdommer, men har slitt med angst i perioder i livet. 
Man må være sterk når man må, og være årvåken, men så er man jo ikke det over tid 

Sant. Du får passe på å ta vare på deg selv.

Anonymkode: 4a9f7...425

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490449-trenger-r%C3%A5d/#findComment-4358049
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...