Gå til innhold

Umotivert til å være våken (fordi alt bare er et ork)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner på meg at jeg verken er motivert og ikke orker å være våken fordi alt bare føles som ett ork. Så jeg sover midt på dagen så lenge jeg klarer og legger meg også så tidlig som mulig på kvelden og sover så lenge jeg kan utover dagen (hvis ikke jeg har ting jeg MÅ stå opp for).
Hva kan man gjøre for å snu det? 

Jeg vet det høres depressivt ut, men behandler sier han ikke tror jeg er deprimert nå.

Anonymkode: 8cc1b...17d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres veldig ut som depresjon. Virker som behandleren din tar feil

Anonymkode: 80a23...8ce

Hmm. Han virker jo erfaren da så jeg skulle tro han har peiling? Dessuten tør jeg i hvert fall ikke å motsi han, så det er vel ikke så mye å gjøre med det?

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hmm. Han virker jo erfaren da så jeg skulle tro han har peiling? Dessuten tør jeg i hvert fall ikke å motsi han, så det er vel ikke så mye å gjøre med det?

Klart du må si meningen din!

Anonymkode: aa533...34f

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klart du må si meningen din!

Jeg stoler sånn på at han har rett at jeg tør ikke. Jeg er ekstremt konfliktsky så skal MYE til før jeg sier i mot noen. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg stoler sånn på at han har rett at jeg tør ikke. Jeg er ekstremt konfliktsky så skal MYE til før jeg sier i mot noen. 

Det er jo helsa di det er snakk om. Det viktigste du har.

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har du fortalt behandleren din det du skrev her på doktoronline?

Anonymkode: 80a23...8ce

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...