Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye tid bruker du på forumet?

Jeg er deffo avhengig og kan bruke flere timer for dag. Har også den leie dårlige vanen med å oppdatere hvert 3 minutt typ noen ganger... 

Anonymkode: e2a28...249

AnonymBruker
Skrevet

Flere timer på hva? Er man inne 5 min hver 6 time så får man med seg alt

Anonymkode: de95e...1e4

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje 15-20 minutter daglig. Sjekker som regel om morgenen mens jeg drikker kaffe, og en gang til i løpet av kvelden.

Anonymkode: a30b9...77b

AnonymBruker
Skrevet

Alt for lite.

Anonymkode: 927e4...766

Skrevet

Ikke på lang tid så mange timer som jeg brukte når ungene var små.  Før streaming og telefonene ble små datamaskiner.

Skrevet
Dorthe skrev (2 timer siden):

Ikke på lang tid så mange timer som jeg brukte når ungene var små.  Før streaming og telefonene ble små datamaskiner.

Ja, konkurransen fra annet «på data» var lite, og aktivitetsnivået på DOL var større. 

snusmumeriken96
Skrevet

Jeg er raskt innom å sjekker.

Er sikkert innom 20 ganger i løpet av en dag,men bruker ikke mye tid egentlig. Kanskje 30 min? 

påskelilje
Skrevet

Jeg er også her mange ganger i løpet av dagen. Aner ikke hvor mye det blir til sammen... 30-40 min kanskje?

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg tipper 30-60 minutter om dagen. Mindre nå enn før.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper 30-60 minutter om dagen. Mindre nå enn før.

Er i grunn litt forsynt av psykiatri.

Skrevet

Jeg er også her mindre nå enn tidligere. :) Hvor mye jeg er her varierer mellom noen minutter til en time om dagen kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (18 timer siden):

Er i grunn litt forsynt av psykiatri.

Det ble jeg også etter kontakt med noen på forum. 

Anonymkode: de95e...1e4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...